گفت وگوی داریوش كاردان با یك هنرمند خوشنویس اسرافیل شیرچی روزهای كرونایی را چگونه سپری می كند؟

گفت وگوی داریوش كاردان با یك هنرمند خوشنویس اسرافیل شیرچی روزهای كرونایی را چگونه سپری می كند؟

گفت وگوی داریوش كاردان با یك هنرمند خوشنویس اسرافیل شیرچی روزهای كرونایی را چگونه سپری می كند؟

به گزارش مدل كودك داریوش كاردان در ایام كرونایی سلسله گفت وگوهایی با هنرمندان حوزه های مختلف انجام می دهد كه دومین گفت وگوی خویش را با اسرافیل شیرچی، هنرمند خوشنویس انجام داده است. شیرچی در این مصاحبه از روزهای خانه نشینی خود سخن گفته است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سلسله گفت وگوهای تلفنی داریوش کاردان در روزهای قرنطینه و کرونایی که به شکلی یادآور گفت وگوهای این هنرمندان در برنامه «صندلی داغ» است، حالا به بهانه دیگری انجام می شود تا شاید بتواند حال وهوای این روزهای مردم را در شرایط دشوار کرونا و ماندن در خانه تا اندازه ای تغییر دهد.
هر قسمت این برنامه که با همت پویش مشاهنر تولید می شود، در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منتشر خواهد شد. کاردان اولین گفت وگوی خویش را با علی نصیریان انجام داد و در دومین مصاحبه به سراغ اسرافیل شیرچی رفت.
اسرافیل شیرچی، هنرمند خوشنویس پیش تر هم در سخنانی امیدبخش خطاب به مردم، آنها را به ماندن در خانه ها فراخواند. این هنرمند همینطور جمله ی «در کنار همیم» را با قلم خوشنویسی، خطاطی و به مردمی تقدیم کرد که این روزها شرایط سختی را در قرنطینه سپری می کنند.
شیرچی فارغ التحصیل دانشکدهه هنرهای زیبا در دانشگاه تهران است و در انجمن خوش نویسان ایران، عنوان استاد رشته خوشنویسی و خطاطی را دارد. او نمایشگاه های گوناگونی را در نمایشگاه های داخل و خارج از کشور برگزار کرده است.
این هنرمند پیشکسوت در بخشی از گفت وگوی خود با داریوش کاردان، اظهار نمود که از زمانی که این روزهای ناگوار شروع شد، سفری را به نهان آغاز کردم و شعرهای ناب مولانا، حافظ و سعدی را خطاطی کردم.
او افزود: کاردان عالم اتفاقی را رقم زد که آدم های اندکی صبر کنند. تا زمانی که دستور حکیمان بر این است همه باید در خانه بمانند و به مرور می توانند با تجهیزات کامل سر کار بروند تا مشکلات قوت آنها هم رفع گردد.
ادامه می توانید گفت وگوی تلفنی داریوش کاردان با اسرافیل شیرچی را بشنوید:
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~