نحوه ضدعفونی كردن درب ضد سرقت

نحوه ضدعفونی كردن درب ضد سرقت

نحوه ضدعفونی كردن درب ضد سرقت

به گزارش مدل كودك ضدعفونی كردن درب، دستگیره و سایر سطوحی كه بیشترین تماس را با آنها داریم برای پیشگیری از انتشار كرونا ضروری می باشد، اما چگونه می توان درب های ضدسرقت را ضدعفونی كرد كه صدمه ای به آنها وارد نشود؟

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، با عنایت به شیوع کرونا ضدعفونی کردن سطوح اهمیت بسیار زیادی دارد. ازاین رو گروه صنعتی درکو برآن است تا با عرضه راهنمایی های لازم نقش خویش را در سلامت جامعه به بهترین شکل ایفا کند. در همین راستا به نکات مهمی برای ضد عفونی و تمیز کردن درب ضد سرقت استاندارد اشاره خواهد شد که در ادامه می خوانید.
درب های ضد سرقت از رویه چوبی با رنگ پلی اورتان ایجاد می شود و با عنایت به این که الکل حلال رنگ است استفاده از آن و یا محصولات دارای الکل برای ضد عفونی کردن رویه درب ضد سرقت استاندارد به هیچ وجه سفارش نمی گردد. این امر به مروز زمان سبب کدر شدن رنگ درب و از بین رفتن رویه درب ضد سرقت خواهد شد و سفارش می شود برای ضد عفونی کردن آن از مقدار کمی وایتکس رقیق شده با آب به وسیله آبپاش و تمیز کردن با دستمال استفاده گردد.
یراق آلات درب ضدسرقت معمولاً فلزی هستند که با آبکاری و یا رنگ آمیزی پوشیده می شوند و پاشیدن الکل به صورت مستقیم روی آنها سبب از بین رفتن این پوشش ها می شود. ازاین رو سفارش می شود الکل را با آب مخلوط کرده و بعد دستمال را به این محلول آغشته و یراق آلات را با آن تمیز کنید و یا از مخلوط آب و وایتکس با دستمال آغشته به آن استفاده گردد. با عنایت به این که دست بیشترین تماس را با یراق آلات درب ضد سرقت دارد، سفارش می شود ضدعفونی کردن یراق آلات به صورت مستمر و در چندین مرحله در روز صورت گیرد. همینطور تمیز کردن کلیدهای درب با الکل و یا مخلوط آب و وایتکس هم سفارش می شود.
نحوه ضد عفونی کردن درب ضد حریق
درب ضد حریق از فلز با رنگ الکترواستاتیک کوره ای ایجاد می شود و با عنایت به این که درب های ضد حریق برای خروج اضطراری مورد استفاده قرار می گیرند، عملاً استفاده زیادی از آنها نمی گردد، ازاین رو ضدعفونی کردن آنها در فاصله زمانی بیشتری از درب ضد سرقت سفارش می شود که می توانید با الکل و یا وایتکس رقیق شده با آب آنرا ضدعفونی کنید. همینطور دستگیره اهرمی درب ضد حریق فلزی است و با ۹۰۰ میکرون رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده و بهتر است هنگام تماس با دستگیره ها از قسمت بین قوزک تا کتف دست استفاده کنید تا با آن تماس کمتری داشته و در صورتیکه احتیاج به ضدعفونی کردن داشت از ترکیب ضد عفونی کننده درب استفاده کنید و دقت داشته باشید تمام اجزا درب ضد حریق شامل دستگیره و جک آرام بند آن به درستی عمل کند، چونکه این امر در زمان بروز حادثه در ساختمان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
ضدعفونی کردن درب ضد آب و درب داخلی
با توجه به اینکه داخل منزل از امن ترین مکان ها در جلوگیری از بیماری کرونا است، ازاین رو ضدعفونی بودن درب های منزل بسیار حائز اهمیت می باشد. ابتدا سفارش می شود در زمان ورود به منزل و پیش از شست وشوی دست ها از دست زدن به دستگیره درب ضد آب و درب سرویس بهداشتی بپرهیزید.
راه حل ساده ضدعفونی کردن درب های سرویس بهداشتی هم استفاده از محلول وایتکس و به همراه آب است و از تمیز کردن دستگیره درب ها به وسیله الکل خودداری کنید. گروه صنعتی درکو ( https: //doorcoo.ir) تولیدکننده انواع درب ضد سرقت استاندارد امیدوار است با رعایت تمام موارد بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی این ویروس ریشه کن شود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~