مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد بیمه هنرمندان اساسا گرفتار بی نظمی نمی گردد

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد بیمه هنرمندان اساسا گرفتار بی نظمی نمی گردد

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد بیمه هنرمندان اساسا گرفتار بی نظمی نمی گردد

مدل كودك: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اطمینان خاطر داد كه در روند بیمه تامین اجتماعی اعضا هیچگونه اختلالی ایجاد نخواهد شد و اصرار كرد بیمه هیچ یك از اعضا این صندوق به سبب عدم پرداخت حق بیمه قطع نخواهد شد و دفترچه بیمه درمانی آنها نیز اساسا تمدید می شود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر درباره روند پرداخت حق بیمه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه اظهار داشت: طی هماهنگی به عمل آمده با سازمان تامین اجتماعی، فهرست تمامی افرادی که تا اختتام اردیبهشت ماه از طرف صندوق به سازمان تامین اجتماعی معرفی گشتند، به این سازمان تحویل داده شد.
او درباره تمدید دفترچه های درمانی اعضا افزود: برمبنای اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتباری دفترچه های درمانی تامین اجتماعی تا ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید شده بود. از اول خردادماه نیز طبق پروسه اعلامی برای تمدید اعتبار دفترچه های درمانی اعضا از طرف سازمان تامین اجتماعی، نیازی به مراجعه حضوری بیمه شدگان به شعب و کارگزاری ها نخواهد بود و شرایط آن از طرف این سازمان اعلام خواهد شد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اشاره کرد: طی این مدت عزیزانی برای پیگیری پرداخت حق بیمه از طرف صندوق به شعب تامین اجتماعی مراجعه و گاهی پاسخ شفافی دریافت نکردند. این مساله طی جلسه فی درخلال با مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی عنوان شد و درباب بیمه اصحاب فرهنگ و هنر، شرایط تمدید ابلاغ خواهد گردید. بدین سبب بطور قطع بیمه تمامی اهالی فرهنگ و هنر برقرار خواهد بود و به اعضا قول می دهم در موضوع بیمه تامین اجتماعی هیچگونه اختلالی ایجاد نخواهد شد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~