استعلام خلافی خودرو با تلفن همراه بعلاوه خرید طرح ترافیك

استعلام خلافی خودرو با تلفن همراه بعلاوه خرید طرح ترافیك

استعلام خلافی خودرو با تلفن همراه بعلاوه خرید طرح ترافیك

مدل كودك: اینكه خلافی خودرو به روز باشد، برای عده زیادی اهمیت دارد. برای كسانی كه می خواهند به محض پرداخت كامل خلافی، رسید تسویه آنرا نیز در اختیار داشته باشد، استعلام خلافی خودرو به روز مهم می باشد.
به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، اینکه خلافی خودرو به روز باشد، برای عده زیادی اهمیت دارد. برای کسانی که می خواهند به محض پرداخت کامل خلافی، رسید تسویه آنرا نیز در اختیار داشته باشد، استعلام خلافی خودرو به روز مهم می باشد. برای مثال اگر خودرویی در پارکینگ راهنمایی و رانندگی در بند و اسیر باشد، برای ترخیص آن باید رسید تسویه خلافی به ستاد ترخیص ارائه شود. شما با بهره گیری از اپلیکیشن فرمون ایکس، می توانید خلافی خودرو خودرا با چند لمس روی صفحه گوشی تلفن همراه، با جزئیات آن مشاهده کرده و به صورت تکی یا یکجا پرداخت کنید.
استعلام خلافی خودرو به روزفرض کنید می خواهید خودروی خودرا بفروشید و معامله کنید، اما فعلاً نمی خواهید به نام بزنید، در این شرایط یک دفعه از خلافی خودرو به روز استعلام می گیرید و آنرا در اسناد خرید و فروش قولنامه ای خودرو قرار می دهید. بدین سان مشخص می شود که تا فلان تاریخ که خودرو در اختیار شما بوده است، N مقدار خلافی داشته است و از زمان قولنامه خودرو و قرار گرفتن خودرو در اختیار مالک جدید، فلان مقدار خلافی به آن اضافه شده است. یا حتی اگر می خواهید خودروی خودرا از پارکینگ ترخیص کنید، باید رسید تسویه خلافی را ارائه دهید. اگر همین حالا بوسیله یکی از روش های غیر حضوری تمام خلافی خودروی خودرا پرداخت کنید، پرداخت شما در سامانه راهنمایی و رانندگی ثبت و قبول می شود، اما مدت زمانی طول می کشد که تا خلافی شما به روز شود. در این شرایط به جهت اینکه خلافی خودرو به روز را دریافت کنید، فقط باید به یکی از مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنید. بدین سان می توانید رسید خلافی خودرو به روز را دریافت کنید.
یک یادآوری: با رعایت اصول و قوانینی که در بخشنامه خواندیم، می توانید از ارتکاب جرایم رانندگی جلوگیری به عمل آورده و مبلغ خلافی وسیله نقلیه خودرا همیشه نزدیک به صفر نگه دارید.
روش های استعلام خلافیبراساس استعلام خلافی خودروی خود می توانید از روش های زیر کمک بگیرید: سایت راهور ۱۲۰در سایت راهور به آدرس http: //rahvar120.ir / می توانید به آسانی برای استعلام خلافی اقدام کنید، البته نه استعلام خلافی خودرو به روز. در سایت راهور باید روی دایره “استعلام تخلفات خودرو و موتورسیکلت” کلیک کنید و با وارد کردن شماره بارکد پستی و کد امنیتی سایت، خلافی خودرا استعلام بگیرید. اگر قصد پرداخت هم دارید، می توانید هر تعداد خلافی را که تمایل دارید، انتخاب کنید و وارد پروسه پرداخت شوید. برای تکمیل پروسه پرداخت باید رمز پویای حساب بانکی خودرا فعال کرده باشید. در غیر این صورت می توانید شناسه قبض و شناسه پرداخت جریمه را یادداشت کنید و از سایر روش های پرداخت، نسبت به پرداخت خلافی خود اقدام کنید.استعلام خلافی با شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸یکی دیگر از روش های استعلام خلافی تماس با شماره فوق است. البته در این روش استعلام خلافی خودرو به روز نیست. برای این کار باید بعد از شماره گیری ۸۸۲۸۸۸۸۸ ۰۲۱ عدد یک را وارد کنید تا به اپراتور متصل شوید. با خواندن شماره پلاک خودرو، مبلغ خلافی به شما اعلام می شود.استعلام خلافی با شماره پیامک ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰یکی دیگر از روش های استعلام خلافی ارسال شماره VIN وسیله نقلیه به این سرشماره است. فرمت ارسال VIN به این سرشماره باید به شکل زیر باشد:
فرمت ارسال کد vin  * + VIN
فرمت ارسال بارکد هشت رقمی پستی  # + بارکد ۸ رقمی+ *در این روش هم می توانید خلافی را استعلام بگیرید و هم اینکه شناسه پرداخت و شناسه قبض را دریافت کنید. البته استعلام خلافی به این روش نیز کاملاً به روز نیست. در این روش می توانید به کمک شناسه های دریافتی، بوسیله اپ های پرداختی یا دستگاه های ATM و یا دستگاه های پوز برای پرداخت خلافی اقدام کنید.استعلام خلافی به کمک کد دستوری #۱۱۰*این کد دستوری نیز روشی دیگر برای استعلام خلافی است، البته نه استعلام خلافی خودرو به روز. در این روش مرحله به مرحله باید اطلاعات لازم برای استعلام خلافی را وارد کنید و در نهایت گزارش خلافی خودرا مشاهده کنید.استعلام خلافی با اپلیکیشن فرمونشما به کمک اپ فرمون هم می توانید خلافی خودرا استعلام بگیرید. اما توجه داشته باشید که در این روش نیز استعلام خلافی خودرو به روز نیست. این اپ با اتصال مستقیم به سایت راهور ۱۲۰ خلافی را استعلام می گیرد و شما می توانید با اطمینان از صحت اطلاعات آن، خلافی خودرو خودرا مشاهده نموده و در صورت تمایل به هر شکلی نسبت به پرداخت آنها اقدام کنید. بعلاوه در این اپلیکیشن امکان خرید طرح ترافیک و مشاهده کلیه محدوده طرح ترافیک، طرح زوج و فرد و … نیز وجود دارد.
جمع بندی
استعلام خلافی خودرو به روز موجب می شود که بموقع نسبت به پرداخت جرایم رانندگی اقدام نموده و اجازه ندهید که مبلغ این جرایم، بالا رفته و سنگین شود. اپلیکیشن فرمون ایکس، بعنوان یک اپ موبایلی همه کاره، همراه مالکان وسایل نقلیه برای انجام امور مربوط به خودرو خواهد بود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~