تمدید ثبت نام ۵ كارگاه مجازی كانون

تمدید ثبت نام ۵ كارگاه مجازی كانون

تمدید ثبت نام ۵ كارگاه مجازی كانون

كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان از تمدید ثبت نام پنج كارگاه مجازی اش تا ۲۰ تیر آگاهی داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، «نوشتن خلاق» ویژه کودکان ۷ تا ۱۲ سال و کارگاه های «کلاژ»، «مهارت خودباوری»، «مهارت خوش بینی» و «مهارت شادبودن» ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال عنوان کارگاه هایی هستند که امکان ثبت نام در آنها تا ۲۰ تیر ۱۳۹۹ مقدور است.
کارگاه «نوشتن خلاق» کارگاهی است که در آن کودکان می آموزند با کمک مربی و بوسیله شنیدن متون مناسب، مشاهدات، احساس و افکار خودرا نوشته و از عمل نوشتن لذت ببرند. این کارگاه مجازی از ۲۱ تیر در هشت جلسه و در ایام شنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۴ برگزار می شود.
بر همین اساس، در کارگاه مجازی «کلاژ» ویژه نوجوانان، برنامه ریزی شده تا آنان مهارت استفاده از مواد مختلف، ترکیب بندی و سبک های مختلف هنری را کسب کنند و با آثار هنرمندان آشنا گردند و در گام بعدی به خلق آثار خلاق و زیبا بپردازند. این کارگاه از ۲۱ تیر در هشت جلسه و در ایام شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۳ برگزار می گردد.
کارگاه «مهارت خودباوری» به نوجوان کمک می نماید تا خودرا بهتر بشناسد، با عوامل تأثیرگذار در خودباوری آشنا شود و با کمک کارهای متنوع، در عین واقع بینی، موفق شود خودباوری اش را افزایش دهد.
همچنین در کارگاه «مهارت خوش بینی» نوجوان یاد می گیرد چطور افکارش را شکار کند و پیام هایی که به آن داده می شود را اصلاح کند تا اسیر دام بدبینی و فاجعه پنداری نشود. علاوه بر این می آموزد مسائل را به اجزای کوچکی تبدیل کند که موقت و قابل حل هستند.
بر اساس این خبر، نوجوانی که در کارگاه «مهارت شاد بودن» نیز شرکت می کند، می آموزد که بجای منتظر بودن، برای خوشحال کردن خود نقشه بکشد و برای عملی کردن نقشه هایش دست به کار شود.
یادآوری می شود سه کارگاه «مهارت های زندگی» از ۲۱ تیر آغاز و در ایام شنبه به ترتیب از ساعت ۱۶ تا ۱۷، ۱۷ تا ۱۸، و ۱۸ تا ۱۹ برگزار می شود.
علاقه مندان به ثبت نام در این کارگاه ها می توانند به سایت مرکز مجازی کانون پرورش فکری به نشانیkpf.ir مراجعه کنند

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~