با هم كرونا را شكست می دهیم استقبال مشتریان بیمه كوثر از خدمات آنلاین

با هم كرونا را شكست می دهیم استقبال مشتریان بیمه كوثر از خدمات آنلاین

با هم كرونا را شكست می دهیم استقبال مشتریان بیمه كوثر از خدمات آنلاین

فروش بیمه نامه های الكترونیك بیمه كوثر با استقبال مشتریان از خدمات آنلاین، در كمتر از چهار ماه از مرز ۱۱هزار بیمه نامه گذشت و حق بیمه تولیدی آن به ۸۰میلیارد ریال رسید.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، با بیان سرپرست معاونت فروش و درآمد بیمه گری بیمه کوثر، این امر با عنایت به زیرساخت های به وجود آمده برای تسهیل خرید بیمه نامه به صورت الکترونیکی و هم افزایش رضایت مشتریان، محافظت از جان بیمه گذاران و کارکنان شرکت در روزهای شیوع کرونا و همسو با سیاست ها و اهداف شرکت در توسعه خدمت رسانی غیرحضوری انجام گرفته است.
محمد دنان اضافه کرد: بیمه کوثر همواره در عرضه خدمات الکترونیک جزو اولین ها بوده و با عرضه سامانه های مختلف در بخش خدمات غیرحضوری توانسته است گام های مؤثری در این بخش بردارد.
وی تصریح کرد: عرضه خدمات آنلاین به بیمه شدگان و ذی نفعان با استفاده حداکثری از ظرفیت و تخصص شبکه فروش مجازی بیمه کوثر در جهت سیاست ها و اهداف شرکت برای توسعه خدمات برخط و فروش غیرحضوری انواع بیمه نامه است، ضمن اینکه در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر، زیرساخت مناسبی هم برای شرکای شرکت بوجود آمده است تا به نحو مطلوبی از خدمات آن بهره مند شوند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~