عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس: خودروسازان مشكلات و نیازمندی ها را به كمیسیون صنایع مجلس بگویند

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس: خودروسازان مشكلات و نیازمندی ها را به كمیسیون صنایع مجلس بگویند

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس: خودروسازان مشكلات و نیازمندی ها را به كمیسیون صنایع مجلس بگویند

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: خودروسازان می توانند در جهت خودكفایی، مشكلات و نیازمندی های خویش را به كمیسیون صنایع و معادن اطلاع دهند.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر به نقل از گروه خودروسازی سایپا، فرهاد طهماسبی با اشاره به لزوم پشتیبانی از پروژه های داخلی سازی در صنعت خودروی کشور، خاطرنشان کرد: آخر وابستگی به خارج و شرکت های خارجی در صنعت خودرو کشور امری ضروریست و ازاین رو خودروسازان می بایست با اتکا به شرکت های دانش بنیان و قطعه سازان داخلی که امکانات و دانش خوبی در جهت ساخت قطعات مورد نیاز صنعت خودرو دارند در جهت اهداف و برنامه های دراز مدت خود گام های استواری بردارند.
وی اضافه کرد: مردم انتظار دارند که خودرو های ساخت داخل از کیفیت بالایی برخوردار باشند، بنابراین داخلی سازی باید به نحوی باشد که باعث افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن، تحریم ها را فرصتی در جهت خودکفایی دانست و اظهار داشت: تحریم ها در روند فعالیت همه صنایع کشور تاثیر گذار بوده است اما باید بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و از داشته های خودمان بهره برداری مناسب نماییم.
وی اضافه کرد: خودروسازان با عملکرد خود اثبات نموده اند که در سخت ترین شرایط و بحران ها، قادر هستند بر مشکلات فائق آیند و با کمترین امکانات به راهی که در پیش گرفته اند ادامه دهند.
نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی افزایش بومی سازی خودرو های ساخت داخل را ضروری دانست و اظهار داشت: افزایش تیراژ تولید و ارتقای کیفیت وظیفه خودروسازان است و در مقابل وظیفه مجلس شورای اسلامی ریل گذاری در جهت تسهیل مشکلات و کمک به حل بحران ها است.
وی افزود: خودروسازان می توانند در جهت خودکفایی و در چارچوب کارگروه های تخصصی مشکلات و نیازمندی های خویش را به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه نمایند تا بتوانیم در سال جهش تولید به کمک وزارت صنعت، معدن و تجارت از این بخش از صنعت حمایت مناسب نماییم.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~