خرید قسطی یخچال، تجربه خرید به صرفه از فروشگاه های اقساطی

خرید قسطی یخچال، تجربه خرید به صرفه از فروشگاه های اقساطی

خرید قسطی یخچال، تجربه خرید به صرفه از فروشگاه های اقساطی

امكان دارد پیش از تجربه خرید قسطی تصور كنید پرداخت ماهانه هزینه برایتان دشوار است، اما اگر با مزایای این خرید آشنا شوید، از طرفداران پرو پا قرص خرید اقساطی بخصوص در خرید لوازم خانگی می شوید.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، انتخاب لوازم خانگی یکی از مهمترین انتخاب ها برای خانه است، چونکه اغلب لوازم خانگی با برنامه ریزی چند ساله خریداری می شود و انتظار داریم که وسیله مورد نظر، تا سال ها بدون نقص و هزینه اضافی کار کند. این اتفاق دور از ذهن نیست، اما زمانی امکان پذیر است که از ابتدا یک وسیله باکیفیت بخرید. برای مثال با خرید یخچال بی کیفیت، تنها هزینه اضافی پرداخت کرده اید. چون که بزودی باید برای تعمیر و نوسازی قطعات آن، هزینه های جانبی بسیاری پرداخت کنید. با این وجود سوال اینجاست که با افزایش قیمت ها و زندگی در روزگار گرانی، چگونه می توانیم یخچال ارزان قیمت و به صرفه اما باکیفیت بخریم؟ خرید قسطی یکی از این راه های ساده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی نماییم که چرا این نوع خرید به صرفه است و اصلاً باید از کجا یخچال قسطی بخریم؟
چرا خرید لوازم برقی خانگی به صورت اقساطی به صرفه تر است؟
ممکن است پیش از تجربه خرید قسطی تصور کنید که پرداخت ماهانه هزینه برایتان از نظر ذهنی دشوار است، اما اگر با مزایای این خرید آشنا شوید، از طرفداران پرو پا قرص خرید اقساطی بخصوص در خرید لوازم خانگی مانند یخچال خواهید شد. در ادامه با مهمترین مزیت های این نوع خرید در بازار این روزها آشنا شوید.
۱. حفاظت از پول نقد و پس انداز سالیانه؛ کارت اعتباریتان را خالی نکنید!
مهمترین دلیلی که سبب می شود افراد به خرید لوازم خانگی به صورت اقساطی فکر کنند، کمبود وجه نقد است. اما در حقیقت خرید و فروش اقساطی، یک سبک از فروش کالاها در بازار است. برای مثال امکان دارد شما هم اکنون پول نقد کافی برای خرید یک کولر گازی داشته باشید، اما آگاهی از مزیت های خرید کولر گازی قسطی سبب می شود این نوع خرید را انتخاب کنید. چون که این روزها می توانید با پول نقد خود سرمایه گذاری های مهم تری انجام دهید. ازاین رو بهتر است همه موجودی خویش را صرف خرید لوازم برقی خانگی نکنید.
از طرفی امکان دارد در شرایط خاصی مانند خرید جهیزیه قرار داشته باشید. در این صورت با خرید یک وسیله برقی گران قیمت، شانس خویش را برای خریدهای بهتر دیگر لوازم از دست خواهید داد. بنابراین بهتر است لوازم گران قیمتی مانند یخچال را به صورت اقساطی خرید کنید.

۲. خرید اقساطی، فرصت بهتر برای انتخاب با کیفیت
تصور کنید که با یک بودجه محدود برای خرید یخچال به یک فروشگاه مراجعه نموده اید. فروشنده با شنیدن مبلغ شما، انتخاب های محدودی را در اختیارتان می گذارد. ازاین رو ناچارید یخچالی را انتخاب کنید که از مزیت هایی مانند برد هوشمند، یخ ساز، آب ریز و خیلی از امکانات دیگر محروم است.
خرید اقساطی یخچال سبب می شود شما در همین لحظه، یخچال مورد نظرتان را با پرداخت کمتر از نیمی از مبلغ اصلی به خانه ببرید و باقی هزینه را طی اقساط و به صورت ماهیانه پرداخت کنید. به عبارت دیگر شرایط فروش اقساطی به شما کمک می نماید تا انتخاب باکیفیت تری داشته باشید، بدون آن که پرداخت هزینه برای شما مشکل ساز باشد.
ا ز کجا یخچال قسطی بخریم و کدام فروشگاه ها برای خرید قسطی معتبرترند؟
این روزها شعار اغلب فروشگاه های آنلاین و حضوری از لوازم خانگی تا خرید موتور سیکلت اقساطی، فروش قسطی با بهترین شرایط است. اما دقیقاً چه شرایطی را می توان بهترین شرایط قلمداد کرد؟
یکی از مهمترین فاکتورهایی که بخصوص پیش از خرید قسطی لوازم خانگی مانند یخچال باید به آن توجه کنید، این است که شرایط بازپرداخت را به دقت جویا شوید. فروشگاه های معتبر همیشه سودی منطقی برای یخچال قسطی در نظر می گیرند. ازاین رو بهتر است این نوع خرید را از فروشندگان شناخته شده و معتبر انجام دهید.
یکی دیگر از مهمترین شرایط برای خرید لوازم قسطی مانند یخچال این است که ضمانت کالا با شرایط شما همخوانی داشته باشد. برای مثال وجود یک چک برای تضمین پرداخت قسط یخچال بسیار منطقی تر از ضمانت یک فرد برای پرداخت اقساط شما خواهد بود.
از طرفی بهتر است برای خرید یخچال، فروشگاه هایی را انتخاب کنید که کالاهای قسطی خویش را به چند مدل اندک محدود نکرده اند. با این شرایط می توانید بهترین یخچال با تازه ترین امکانات را به صورت اقساطی خریداری کنید و به این دغدغه که از کجا یخچال قسطی بخریم برای همیشه آخر دهید.

قسطا، معتبرتر از کارت اعتباری برای خرید لوازم خانگی قسطی
برای اینکه یک خرید اقساطی بی نقص و امن را تجربه کنید، می توانید از شرکت معتبر قسطا کمک بگیرید. قسطا در حقیقت یک کارت اعتباری را در اختیار شما می گذارد که با در دست داشتن این کارت معتبر و شارژ آن می توانید از همه فروشگاه ها لوازم مورد نظر خویش را خریداری کنید. شرایط دریافت و استفاده از قسطا کارت آنقدر ساده است که سبب شده این سادگی به یک مزیت رقابتی برای این شرکت تبدیل گردد و بعلاوه تجربه خوبی را برای خریدار باقی بگذارد.
برای دریافت قسطا کارت هم نیازی به رجوع حضوری ندارید و حداکثر تا ۵ روز کاری پس از درخواست کارت می توانید آنرا دریافت کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~