پست بین المللی اكسپرس با شركت خدمات بازرگانی تاجر

پست بین المللی اكسپرس با شركت خدمات بازرگانی تاجر

پست بین المللی اكسپرس با شركت خدمات بازرگانی تاجر

پست بین المللی اكسپرس این فرصت را در اختیار تمامی افراد در نقاط مختلف دنیا قرار داده تا در كمترین زمان بتوانند بسته های شخصی یا تجاری خودرا به دورترین نقاط ارسال نمایند.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، گسترش تجارت بین کشورها باعث شده تا سازمان ها و افراد بتوانند به آسانی با نقاط مختلف دنیا به تعاملات تجاری بپردازند و از این تبادلات تجاری منتفع شوند. بنا بر این وجود خدمات حمل و نقل سریع که بتواند در مدت زمان کم یک مرسوله را از کشور مبدا به کشور مقصد منتقل نمائید امری لازم است و یکی از ارکان کسب و کارهای بین المللی امروزی شمرده می شود. پست بین المللی اکسپرس این فرصت را در اختیار تمامی افراد در نقاط مختلف دنیا قرار داده تا در کمترین زمان بتوانند بسته های شخصی یا تجاری خودرا به دورترین نقاط ارسال نمایند.
شرکت خدمات بازرگانی تاجر یکی از شرکت های فعال در زمینه پست بین المللی در کشور است که توانسته در مدت زمان کوتاه رضایت مخاطبان خودرا جلب نماید. با خدمات بازرگانی تاجر می توانید در مدت زمان کوتاه، بسته های تجاری و شخصی خودرا از نقاط مختلف دنیا به مقصد ایران ارسال و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.
خدمات بخش پست بین المللی اکسپرس شرکت بازرگانی تاجر
* دریافت کالای خریداری شده شما از تمام شهرهای تجاری چین و کشور امارات و ارسال بسته های تجاری به ایران
* برآورد قیمت و اعلام هزینه پست بین المللی اکسپرس از تمامی نقاط دنیا به ایران
* انجام خدمات سورس یابی و پیدا کردن محصول مورد نظر شما
* مشاوره رایگان در بخش ترخیص کالا از گمرک

مزایای شرکت خدمات بازرگانی تاجر
کاهش هزینه های پست بین المللی و حمل و نقل: شرکت خدمات بازرگانی تاجر با بهینه سازی فرایندها و همکاری با شرکت های گوناگون تجاری در داخل کشور و خارج از کشور نظیر چین، امارات، ترکیه و… توانسته است هزینه های واردات کالا را به شدت کم کند.
تسلط کامل به فرایندهای گمرکی: پروسه ترخیص کالا در کشورهای مختلف، قوانین و هزینه های مخصوص به خودرا دارد. کشور ایران دارای یکی از سخت گیرانه ترین قوانین و تعرفه های گمرکی در جهان است که این امر سبب پیچیدگی و طولانی بودن پروسه ترخیص کالا در کشور است. بنا بر این ترخیص کالا در ایران نیاز به سال ها تجربه دارد. بهتر است پیش از ارسال بسته های شخصی و تجاری خود به ایران از خدمات رایگان مشاوره ای شرکت بازرگانی تاجر بهره مند شوید تا کارشناسان ما بهترین چاره را برای شما انتخاب و به شما پیشنهاد کنند.
انجام کلیه کارهای گمرکی: شرکت خدمات بازرگانی تاجر می تواند بعنوان نماینده شما، تمامی فرایندهای گمرکی برای ورود قانونی کالا به کشور را از جانب شما انجام داده و در کمترین زمان کالای شما را از گمرک ترخیص نماید.
چه کالاهایی را می توان بوسیله پست بین المللی اکسپرس دریافت نمود؟
پست بین المللی اکسپرس با توجه به این که توسط هواپیما به کشور ارسال می شود دارای محدودیت هایی است. بسته شما بایستی ماهیت تجاری نداشته باشد تا بتوان آنرا بر روی ریل ترخیص کرد. در غیر این صورت همانند بارهای کارگو بار یا بسته شما قبض شده و روال ترخیص خاص خودش را خواهد داشت. بارهایی که زیر ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارند، برند نیستند، ماهیت پستی و غیرتجاری دارند یا برای تولید استفاده می شوند الان قابلیت ارسال به صورت پستی را دارا می باشند.
سرعت بسیار بالا در دریافت کالا یکی از مواردی است که سبب محبوبیت بیش از پیش پست بین المللی اکسپرس شده است. در روش های دیگر حمل و نقل که شامل حمل و نقل زمینی، ریلی و دریایی است مراحل ارسال و دریافت کالا ممکنست حتی بیشتر از یک ماه طول بکشد تا مرسوله مورد نظر به دست شما برسد اما در روش پست اکسپرس در کمترین زمان ممکن مرسوله به شما تحویل داده خواهد شد.
شرکت خدمات بازرگانی تاجر توانایی حمل و نقل بین المللی و ترخیص کلیه کالاها و محموله های صادراتی و وارداتی را در حداقل زمان ممکن با بهترین کیفیت دارا می باشد. الان شرکت خدمات بازرگانی تاجر با خیلی از ترخیصکاران مطرح در گمرکات کشور همکاری می کند و خیلی از بارهای گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) را ترخیص می کند.
برخی خدمات تاجر در حوزه ترخیص کالا عبارتند از؛
* ترخیص کلیه کالاها و محموله های تجاری و صنعتی
* ترخیص بصورت عقد قرارداد سالیانه با افراد و سازمان ها
* ترخیص موردی برای کالاهای خاص
* ارائه خدمات ترخیص کلیه بارهای تجاری و غیرتجاری
* ترخیص کلیه بارهای خاص که نیاز به مجوزهای اختصاصی برای خروج از گمرک دارند
* تخصیص کارشناسان مجرب به هر مشتری
* پاسخگویی آنلاین به مشتریان
* حذف واسطه ها و کاهش هزینه ها
* ارائه مشاوره تخصصی رایگان به مشتریان در امور مربوط به ترخیص
برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه پست بین المللی اکسپرس و ترخیص کالا به وب سایت شرکت خدمات بازرگانی تاجر مراجعه نمائید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~