عرضه بلیت قطارهای مسافری برای محرم و صفر از فردا ۲۱ مرداد

عرضه بلیت قطارهای مسافری برای محرم و صفر از فردا ۲۱ مرداد

عرضه بلیت قطارهای مسافری برای محرم و صفر از فردا ۲۱ مرداد

به گزارش مدل كودك عرضه بلیت قطارهای مسافری رجا برای بازه زمانی اول شهریور لغایت ۳۰ مهر ماه ۹۹ مصادف با ایام محرم و صفر، از ساعت ۱۰ بامداد روز سه شنبه ۲۱ مرداد ماه شروع می شود.

به گزارش مدل کودک به نقل از رجا، معاون اجرایی این شرکت حمل و نقل ریلی با بیان این خبر اضافه کرد: فروش بلیت قطارهای مسافری رجا از ساعت ۱۰ بامداد سه شنبه ۲۱ مرداد ماه به صورت همزمان اینترنتی و اپلیکیشن ها، ۱۵۳۹ و فروش حضوری از راه کلیه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سرتاسر کشور انجام می شود.
رضا عصاری اظهار داشت: مسافران برای کسب اطلاعات بیشتر همینطور دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و … می توانند به صورت شبانه روزی و از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از راه شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir رجوع کنند.
وی در مورد سفر با قطارها رجا در شرایط کرونایی تصریح کرد: با شیوع کرونا در کشور، این شرکت اقدامات گوناگونی را در جهت سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل های بهداشتی شامل کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران پیش از اعزام، ضد عفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله گذاری فیزیکی در قطارها، عرضه ماسک به مسافران، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و … آغاز و اجرایی کرده است.
معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا ضمن اطمینان خاطر به مسافرانی که احتیاج به سفر با قطارهای رجا را دارند در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی از جانب این شرکت، از آنان درخواست نمود با زدن ماسک و رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی اعلام شده از جانب مسؤولان وزارت بهداشت و همکاران ما در داخل قطار، هم به سلامت خود و هم سلامت کارکنان قطار که خدمتگزاران آنان هستند، کمک کنند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~