بهترین زمان شروع مطالعه برای كسب رتبه های برتر

بهترین زمان شروع مطالعه برای كسب رتبه های برتر

بهترین زمان شروع مطالعه برای كسب رتبه های برتر

مدل كودك: بهره گیری از اساتید متخصص، منابع مطالعاتی معتبر، برنامه ریزی دقیق و آزمون های منظم تمام نیازهای داوطلبان می تواند تمام نیازهای داوطلبان برای كسب رتبه برتر را پوشش داده و به موفقیت منجر شود.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، یکی از مهمترین دغدغه های داوطلبان آزمون های مختلف، زمان مناسب برای شروع مطالعه و آمادگی برای آزمون است. این مساله در مورد آزمون تحصیلات تکمیلی نقش پررنگ تری به خود گرفته و به صورتی به موضوع سرنوشت سازی تبدیل گشته است، بطوریکه خیلی از داوطلبان آزمون های سال های گذشته که رتبه های برتر را کسب نموده اند به این نکته اذعان دارند که برنامه مطالعاتی خودرا از تابستان آغاز نموده اند. بهره گیری از فرصت تابستان، زمانی که خیلی از داوطلبان تصمیم جدی جهت شرکت در آزمون نگرفته اند و مردد هستند، می تواند مزیت رقابتی و برگ برنده داوطلبانی باشد که برای کسب رتبه های برتر و قبولی در دانشگاه های سراسری مصمم هستند. بهره گیری از اساتید متخصص، منابع مطالعاتی معتبر، برنامه ریزی دقیق و مدون، مشاوره با رتبه های برتر سال های گذشته و آزمون های منظم در کنار شروع مطالعه از تابستان می تواند تمام نیازهای داوطلبان برای کسب رتبه برتر را پوشش داده و در نهایت به موفقیت منجر شود.
در همین راستا مؤسسه آموزش عالی ماهان با توجه به محدودیت های بهداشتی موجود و ضرورت ارائه آموزش آنلاین و ازراه دور، با تجربه ۱۲ ساله در حوزه آموزش های مجازی و آنلاین، ساعاتی بعد از برگزاری آزمون ارشد و دکتری ۹۹ کارهای حرفه ای خودرا جهت همراهی داوطلبان آزمون دکتری و ارشد ۱۴۰۰ آغاز نموده و برای جلوگیری از اتلاف وقت برنامه های خودرا جهت برگزاری ترم تابستان که شامل جزوات آموزشی با تطبیق بیش از ۹۰ درصدی با سوالات آزمون و منابع مطالعاتی موثق، کلاس آنلاین، پنل های مشاوره فردی و تخصصی با اساتید و رتبه های برتر و آزمون های آزمایشی می باشد ارائه کرده است.
داوطلبان گرامی برای کسب آگاهی بیشتر و همین طور مشاهده نمونه کلاس های آنلاین به سایت مؤسسه ماهان به آدرس www.mahan.ac.ir مراجعه فرمائید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~