چاپ پیكسل

چاپ پیكسل

چاپ پیكسل

به گزارش مدل كودك پیكسل یكی از پركاربرترین هدایای تبلیغاتی است و به علت تنوع در اشكال و سایزهای متفاوت و امكان چاپ فول رنگ طرح و لوگو اختصاصی در تیراژ كم و عمده بسیار پرطرفدار است.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، همانطور که می دانید یکی از روش های مرسوم تبلیغاتی، عرضه یک هدیه در چارچوب گیفت تبلیغاتی به مشتریان است. این محصولات بسیار متنوع بوده و انواع مختلفی را شامل می شوند (مانند لیوان، تیشرت، کلاه، پیکسل، پازل، ساک دستی، دسته کلید، خودکار و …) که بسته به نوع محصول و یا خدمات شما یکی از این موارد می تواند مناسب ترین گزینه برای عرضه یک گیفت تبلیغاتی در کسب و کار شما باشد.
البته چالش انتخاب مناسب ترین محصول تبلیغاتی برای یک کسب کار چه از نظر کاربردی بودن برای مشتریان و چه از نظر زمان و هزینه همیشه با مدیران همراه بوده است. چونکه آزمون و خطا در این کار سبب هدر رفتن منابع زیادی می شود.
چند عامل اصلی در انتخاب محصولات تبلیغاتی وجود دارد؛
۱. محصولی را به مردم هدیه دهید که می خواهند!
۲. مضایقه نکنید!
۳. نام تجاری خویش را به درستی روی محصولات چاپ کنید!
۴. کیفیت محصول را هدف قرار دهید، نه کمیت!
قبل از انتخاب گیفت تبلیغاتی حتما ازتولید کنندگان متخصص در زمینه محصولات تبلیغاتی (چاپ روی اجسام) کمک بگیرید تا بیشترین بازدهی را در این روش تبلیغ ببینید.
همه ما بارها دیده ایم که در همایش ها محتویات ساک های تبلیغاتی یک عضو ثابت دارند. آن عضو ثابت هم چیزی نیست جز خودکار. اگر کمی فکر کنید می بینید که همیشه استفاده خیلی ناچیزی از این خودکارها کرده اید و البته همان استفاده هم به احتمال زیاد پیش از خراب شدن و جوهر ریزی خودکار بوده است. پس انتخاب نوع محصول تبلیغاتی بسیار مهم هست. البته احتمالاً بیشترین دلیل انتخاب این محصول کم هزینه بودن آن است.
باید توجه داشته باشید در زمان هدیه دادن مشتریان خویش را تقسیم بندی کنید و ابتدا به خریدان فعلی (افرادی که می دانید همواره از شما خرید می کنند) و افرادی که به احتمال زیاد به محصولات شما علاقه مند هستند و در آینده ای نزدیک امکان خرید از محصولات یا خدمات شما را دارند. ازاین رو اهدای این گیفت های تبلیغاتی به تمام افراد فقط سبب هدر رفتن هزینه می شود.
ما در این مطلب می خواهیم یکی از پرکاربرترین محصولات تبلیغاتی که تقریباً برای تمام کسب کارها می توان از آن بهره برد را معرفی کنیم؛ به نظر شما کدام محصول این توانایی را دارد؟
چاپ پیکسل
پیکسل یکی از پرکاربرترین هدایای تبلیغاتی است و به سبب تنوع در اشکال مختلف (سوزنی، مگنتی، جاکلیدی، آینه دار، در بازکن، گیره کتاب و …) و سایزهای متفاوت (۲۵، ۳۲، ۳۷، ۴۴، ۵۰، ۵۸، ۷۰ میلیمتری) و همینطور از همه مهم تر امکان چاپ فول رنگ طرح و لوگو اختصاصی در تیراژ کم و عمده بسیار پرطرفدار است.

چاپ روی پیکسل انتخاب اول تیم های مارکتینگ خیلی از برندهای معروف در زمینه های شغلی مختلف بعنوان یک گیفت تبلیغاتی پرکاربرد است. همچون این برندها می توان به علی بابا، اسنپ، مرکز تجاری اپال، دی مارت، بانی مد، پینکت، یاران عشق، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران و … اشاره نمود.
این محصول تبلیغاتی به سبب امکان تنوع در انتخاب طرح چاپ شده (به این صورت که شما می توانید لوگو، تصویر دلخواه، جملات مناسبتی یا انگیزشی را به صورت چهار رنگ و با کیفیت بالا روی آن چاپ کنید) در میان اغلب افراد با سلیقه های مختلف محبوبیت پیدا کرده است.
چاپ پیکسل بعنوان یک محصول مناسب و مقرون به صرفه، چه از نظر زمان تولید (دسترسی سریع در مواقعی که با کمبود زمان مواجه جهت شرکت در همایش ها مواجه هستند) و چه از نظر هزینه شناخته می شود.
برای انتخاب مطمئن تر این محصول، نمونه های بیشتر را می توانید از سایت تولید کننده چاپ پیکسل ببینید و به صورت آنلاین سفارش دهید.
کاربردهای دیگر چاپ پیکسل
البته این محصول به سبب قابلیت اختصاصی چاپ طرح به صورت عمده در طرح های مختلفی مانند طرح های کودکانه، اشعار، شخصیت های مشهور، محبوب و… تولید شده و در فروشگاه های مختلف به فروش می رسد.
جالب است بدانید که تولید و چاپ پیکسل هم کار بسیار ساده ای است و با عنایت به محبوبیت و کاربردهای مختلف پیکسل، در ادامه نحوه رود به بازار کار و تولید آنرا آموزش می دهیم.
مراحل ساخت و تولید پیکسل چیست؟
مراحل تولید این محصول بسیار ساده بوده و مهارت خاصی برای کار با دستگاه پیکسل نیاز نیست و تمام افراد با هر سطح از توانایی می توانند کارگاه تولید پیکسل خویش را راه اندازی کنند.

شما می توانید اطلاعات بیشتر و مشاوره برای شروع کار را از وارد کنندگان دستگاه پیکسل زن و مواد خام پیکسل دریافت کنید.
تجهیزات مورد نیاز
۱. دستگاه پیکسل زن
۲. پرینتر جوهر افشان یا لیزری معمولی
۳. کاتر مخصوص برش کاغذ
۴. پیکسل خام
۵. طراحی پیکسل
تمام این تجهیزات هزینه ای کمتر از ۱۰ میلیون تومان خواهد داشت.
فرایند تولید پیکسل این گونه است که ابتدا تصویر موردنظر را با نرم افزار طراحی در قالبی از پیش تعریف شده، قرار می دهید و بعد با استفاده از پرینترهای معمولی روی کاغذ گلاسه پرینت کرده و کاغذ را برش داده و با استفاده از دستگاه و مواد خام پیکسل آنرا پرس می کنید. مراحل چاپ پیکسل به همین سادگی است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~