معرفی دبیر جایزه سپاس

معرفی دبیر جایزه سپاس

معرفی دبیر جایزه سپاس

مدل كودك: مدیرعامل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان با صدور حكمی حامد رهنما را بعنوان دبیر جایزه «سپاس» كانون منصوب نمود.
به گزارش مدل کودک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نشان «سپاس» جایزه جدیدی است که از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آثار یا اقدام های ماندگار و نام آورترین چهره های شاخص عرصه هنر و ادبیات کودک و نوجوان و پیشکسوتان این عرصه در داخل یا خارج از کشور اعطا می شود.
به همین دلیل در شیوه نامه اعطای این جایزه، ایجاد یک دبیرخانه دائمی در روابط عمومی کانون برای معرفی این اقدام ها، یا چهره های نام آور و پیگیری مراحل معرفی و انتخاب، تشکیل شوراهای تخصصی و برگزاری آیین های اعطای جایزه، پیش بینی شده است.
بر همین اساس، فاضل نظری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون با صدور این حکم مسئولیت دبیری این رویداد را به حامد رهنما مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون واگذار کرد.
مقرر است این نشان بعد از بررسی های اولیه در شوراهای تخصصی به نامداران عرصه های ادبیات شامل شعر، داستان، رمان، ترجمه، کتاب کودک، نظریه پردازی و نقد، تصویرگری کتاب کودک، نقاشی و هنرهای تجسمی، سینما و انیمیشن، تئاتر و تئاتر عروسکی و موسیقی در داخل یا خارج از کشور و نامداران عرصه هایی مانند سرگرمی و اسباب بازی، علم و پژوهش و بنیان گذاران جشنواره ها و رویدادهای موفق کانون، چهره های شاخص و پایه گذاران حوزه آموزش کانون، جهادگران، فعالان حوزه گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه کودک، خیران، فعالان فرهنگی هنری یا کسانی که در ایجاد مراکز فرهنگی هنری کانون در ۵۵ سال قبل نقش برجسته ای داشته اند اعطا شود.

کانون همین طور در خبر دیگری از برگزاری مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان جایزه «کتاب ماه فصل بهار کانون» آگاهی داده است.
در این خبر عنوان شده است: مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان جایزه کتاب ماهِ فصل بهارِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت ۱۰ بامداد روز دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ در سالن کنفرانس مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می گردد.
این مراسم با حضور مصطفی رحماندوست دبیر جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان، محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون و رئیس شورای سیاست گذاری، محسن هجری و حمیدرضا شاه آبادی اعضای شورای سیاست گذاری، داوران و نویسندگان، شاعران و مترجمانِ برگزیده کتاب ماه فصل بهار و ناشران کودک و نوجوان برپا خواهد شد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~