وزارت صنعت اعلام كرد: بازار تخم مرغ زیر ذره بین بازرسان

وزارت صنعت اعلام كرد: بازار تخم مرغ زیر ذره بین بازرسان

وزارت صنعت اعلام كرد: بازار تخم مرغ زیر ذره بین بازرسان

در پنج ماهه اول سال جاری در مورد تنظیم بازار كالای مرغ و تخم مرغ اعلام گردید كه بر این اساس تعداد بازرسی های انجام شده در این زمان در مجموع، ۷۷ هزار و ۴۳۹ مورد بوده است.
به گزارش مدل کودک به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در پنج ماهه اول سال جاری در مورد تنظیم بازار کالای مرغ و تخم مرغ اعلام گردید که بر این اساس تعداد بازرسی های انجام شده در این زمان در مجموع، ۷۷ هزار و ۴۳۹ مورد بوده است. با عنایت به تشدید بازرسی های در رابطه با این اقلام کالایی که از آغاز سال جاری در چندین مرحله بعنوان اولویت بازرسی تعیین شده بودند؛ تعداد کل پرونده های متشکله برای تخلفات در رابطه با عرضه مرغ و تخم مرغ در سرتاسر کشور ۴ هزار و ۸۱۳ مورد بوده است.
ارزش ریالی کل پرونده های متشکله و برگه های گزارش بازرسی در ۵ ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.
در گزارش عرضه شده از جانب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، تعداد بازرسی گوشت مرغ در پنج ماهه نخست سال جاری، ۴۸ هزار و ۴۰۹ مورد بوده و در همین راستا برای ۲ هزار ۶۷۰ واحد صنفی متخلف، برگه گزارش بازرسی به ارزش ریالی بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تنظیم شده است.
همچنین در این بازه زمانی تعداد بازرسی های انجام شده در مورد کالای تخم مرغ ۲۹ هزار ۳۰ مورد بوده و برای ۲ هزار ۱۴۳ متخلف صنفی، گزارش بازرسی به ارزش ریالی حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان تنظیم و به مرجع رسیدگی کننده ارسال شده است.
لازم به توضیح است؛ روند نظارتی و تشدید بازرسی ها روی اقلام کالایی مرغ و تخم مرغ در روزهای پیش روی در سرتاسر کشور ادامه دارد و همزمان با گزارشات مردمی از راه تلفن ۱۲۴، در اسرع وقت به تخلفات صنفی مرتبط رسیدگی و اعمال قانون می شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~