چرا اسنپ دكتر انتخاب خوبی برای خدمات پزشك و مشاوره آنلاین است؟

چرا اسنپ دكتر انتخاب خوبی برای خدمات پزشك و مشاوره آنلاین است؟

چرا اسنپ دكتر انتخاب خوبی برای خدمات پزشك و مشاوره آنلاین است؟

مدل كودك: اسنپ دكتر یكی از خلاق ترین استارتاپ های كشور در زمینه ارائه خدمات مشاوره تخصصی پزشكی است.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، اسنپ دکتر یکی از خلاق ترین استارتاپ های کشور در زمینه ارائه خدمات مشاوره تخصصی پزشکی می باشد. در ادامه می خواهیم تا اطلاعاتی را در ارتباط با این مرکز مشاوره تخصصی به شما ارائه دهیم و شما را بیشتر با خدمات اسنپ دکتر در زمینه ی مشاوره آنلاین آشنا سازیم.
چرا اسنپ دکتر انتخابی خوب برای دریافت خدمات پزشک آنلاین و مشاوره آنلاین برای فارسی زبانان است؟
با استفاده از اسنپ دکتر تمامی فارسی زبانان می توانند در هر کشوری که هستند از خدمات مشاوره آنلاین در اسنپ دکتر استفاده کنند. دسترسی سریع به دکتر اینترنتی و روانشناس آنلاین مهم ترین هدفی است که اسنپ دکتر دارد. مشاوره با پزشک آنلاین در اسنپ دکتر از طرق مختلف قابل انجام است. همچون مشاوره متنی، مشاوره تلفنی و مشاوره ویدئویی. متخصصین فعال در اسنپ دکتر در سی و هشت تخصص مختلف پزشکی در خدمت کاربران هستند.

ویژگی های اسنپ دکتر
برنامه اسنپ دکتر این امکان را به کاربران می دهد تا در لحظه و بلافاصله پس از زدن دکمه تماس با مشاور و پزشک خود تلفنی صحبت کنند. تماس تلفنی در ۲۴ ساعت شبانه روز ممکنست و در صورتیکه پزشک منتخب کاربر دردسترس نباشد این امکان وجود دارد که کاربر تماس تلفنی را با پزشک رزرو کند و در واقع برای وی درخواست تماس تلفنی بدهد تا در کمتر از ۲۴ ساعت پزشک با او تماس تلفنی بگیرد.
تمام مشاوره های متنی اسنپ دکتر در کمتر از ۳ ساعت از سمت پزشک پاسخ می گیرند. کافی است کاربر بعد از پرداخت حق مشاوره شرح حالی از مشکل و یا موضوع مشاوره خود بنویسد و برای پزشک ارسال نماید تا بتواند در گفتگو متنی مشاوره پزشکی داشته باشد.

کاربران در اسنپ دکتر چطور پزشک مناسب را برای مشاوره انتخاب می کنند؟
کاربران بعد از گرفتن مشاوره از پزشک و یا روانشناس خدماتی که دریافت کرده اند را ارزیابی می کنند و نظر خودرا در پروفایل پزشک ثبت می کنند. این امتیازدهی و نظرسنجی بعد از هر نوع مشاوره ای از کاربران پرسیده می شود. کیفیت مشاوره تلفنی مشاوره متنی و مشاوره ویدئویی همگی توسط مراجعین هر پزشک سنجیده می شود و در پروفایل پزشک برای همه کاربران قابل دسترس است تا به انتخاب آنان کمک کرده باشد.
همچنین، لازم به ذکر است که تمامی پزشکانی که در این سایت به ارائه خدمات مشاوره ای مشغول هستند آزمون ها و مراحل تفکیکی مختلفی را پشت سر گذاشته اند تا بتوانند بعنوان مشاور آنلاین در اسنپ دکتر فعّالیت خودرا آغاز نمایند. کیفیت کار مشاورین و پزشکان در اسنپ دکتر هر روز در حال سنجیده شدن است و فهرست متخصصان باتوجه به بازخورد و نیاز کاربران دائماً در حال بازنگری است.
با توجه به در دسترس بودن پزشکان عمومی و متخصصین داخلی در این سامانه هر کاربری که نتواند تشخیص دهد که با چه تخصصی باید گفتگو کند کافی است که پیش از آن با پزشک عمومی و یا متخصص داخلی صحبت کند تا راهنمایی شود که چه متخصصی برای گفتگو با وی مناسب تر است. همین طور پشتیبانی اسنپ بیست و چهار ساعته برای راهنمایی کاربران دردسترس است.
ارائه موضوعات مشاوره برای تمامی شاخه های پزشکی
موضوعات مشاوره در اسنپ دکتر باتوجه به تخصص های موجود و نیازهای مخاطبان طراحی شده است. در این برنامه می توانید با مراجعه به بخش مشاوره روانشناسی در هفت حوزه متفاوت شامل موارد زیر با روانشناس گفتگو کنید؛
اضطراب افسردگی و مشکلات فردی، ازدواج موفق و رابطه زناشویی پایدار، مشاوره جنسی، فرزند شاد و سالم، دوران نوجوانی و بلوغ، ترک اعتیاد، موفقیت شغلی و تحصیلی.
از پرمخاطب ترین حوزه های پزشکی در اسنپ دکتر می توان به موارد زیر اشاره کرد؛
مشاوره پزشکی کرونا ویروس، بیماری های داخلی گوارش و غدد، روانپزشکی و سلامت روان، مامایی و سلامت بارداری، سلامت کودکان و نوزادان، سلامت پوست و مو، نورولوژی مغز و اعصاب، پزشکی عمومی و سلامتی، مشاوره با متخصص دستگاه تناسلی کلیه و مجاری ادرار، مشاوره پزشکی سلامت جنسی، مشاوره با متخصص گوش حلق بینی سر و گردن، مشاوره با متخصص قلب عروق و فشار خون و سایر تخصص های پزشکی که با مراجعه به سایت و یا برنامه اسنپ دکتر می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.
هزینه مشاوره در اسنپ دکتر
برای گرفتن خدمات مشاوره ای در اسنپ دکتر کافی است تا اعتبار خودرا افزایش دهید. در مشاوره تلفنی هر جلسه حداقل ده دقیقه حساب می شود و در صورتیکه تمایل داشته باشید بعد از ده دقیقه بیشتر صحبت کنید هزینه هر دقیقه به صورت خودکار از اعتبارتان کم می شود. لازم به ذکر است که هزینه برقراری تماس بین کاربر و پزشک در اسنپ دکتر به عهده خود اسنپ دکتر است و برای کاربران و پزشکان هیچ هزینه مخابراتی ثبت نمی گردد. با ورود به پروفایل پزشک در دسته بندی های متفاوت می توانید حق مشاوره هر تخصص را مشاهده کنید.
برنامه اسنپ دکتر را می توانید از کافه بازار و یا گوگل پلی دانلود کنید و یا به اپلیکیشن اسنپ بخش «پزشک و مشاور» مراجعه کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~