خرید سینك گرانیتی ارزان، به امید صرفه جویی در هزینه ها!

خرید سینك گرانیتی ارزان، به امید صرفه جویی در هزینه ها!

خرید سینك گرانیتی ارزان، به امید صرفه جویی در هزینه ها!

به گزارش مدل كودك طراحی دكوراسیون داخلی آشپزخانه، فضا را برای خلاقیت هرچه بیشتر طراحان صنعتی و داخلی مهیا كرد و به آنها فرصت خودنمایی بیشتر داد اما به همین میزان هم كیفیت نقش مهمی پیدا كرده است.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، طی دو دهه اخیر معماری داخلی خانه ها از درونگرا بودن فضاها به سمت برون‎ گرایی رفت. رفته رفته دیوارهای داخلی از میان رفتند و آشپزخانه های اُپن در بین سلیقه و علایق طراحان داخلی و صاحبان خانه ها، جای خویش را پیدا کرد. بنابراین وسایل و بخش هایی که در هریک از خانه ها به کار می روند دقت و توجه بسیاری را نسبت به گذشته جلب کرده اند. طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه فضا را برای خلاقیت هرچه بیشتر طراحان صنعتی و داخلی مهیا کرد و به آنها فرصت خودنمایی بیشتر داد اما به همین میزان هم کیفیت نقش مهمی پیدا کرد. سینک آشپزخانه به دلیل در معرض آب و شست شوی دائم بودن، کیفیت آن حرف اول را می زند. ما در فرصتی که پیش آمده می خواهیم به بررسی اهمیت کیفیت سینک های آشپزخانه و مشکلات سینک گرانیتی ارزان قیمت بپردازیم. تا آخر مطلب همراه ما بمانید.
* چرا سینک گرانیتی را انتخاب کنیم؟
* قیمت سینک گرانیتی
* نکات فنی سینگ گرانیتی ارزان قیمت و سینک گرانیتی فونیکس
* مقاومت سینک گرانیتی فونیکس در مقابل خط و خش
* سخن پایانی
چرا سینک گرانیتی را انتخاب کنیم؟
پیش از اینکه بخواهیم درباره سینک گرانیتی ارزان قیمت، کیفیت، مزایا و معایب آن صحبت کنیم؛ بهتر است دلیل انتخاب سینک گرانیتی را از میان جنس ها و کیفیت های مختلف موجود در بازار مشخص نماییم.
انواع مختلف سینک های استیل، سرامیکی و مسی برای انتخاب در بازار وجود دارد. همه این سینک ها از لحاظ ظاهری، طراحی مناسب و معقولانه ای دارند که می توانند مورد انتخاب ما قرار بگیرند، اما چرا از میان کیفیت ها و انواع مختلف سینک ظرفشویی، گرانیتی انتخاب بهتر و مناسب تری است؟ چه چیزی سبب می شود سینک گرانیتی در اول فهرست انتخاب های ما قرار بگیرد؟
اولین پاسخی که می توان برای این سوال یافت این است که تمیز کردن و بهداشت سینک ظرف شویی یک اهمیت غیرقابل چشم پوشی است. چونکه که با سلامت تمامی اعضای خانواده در ارتباطست. تمیزکردن سینک گرانیتی نیازی به شوینده و ابزار خاصی ندارد و با کارهای روزمره تمیزکاری به آسانی تمیزی و زیبایی آن حفظ می شود. مقاومت بالای این نوع از سینک ها در مقابل مواد شوینده، شوک های حرارتی و… هم دیگر مزیت آن است.
به طور مختصر با چرایی انتخاب سینک گرانیتی آشنا شدیم، اما اگر می خواهید به صورت تخصصی با مزایا و معایب سینک گرانیتی آشنا شوید و ده ها مطلب مرتبط بخوانید به قسمت بلاگ سایت هوگونیک رجوع کنید. بحث دیگری که به آن خواهیم پرداخت در ارتباط با قیمت این نوع سینک ها است که دید شما را نسبت به سینک گرانیتی ارزان و سینک های با کیفیت و مناسب تر باز خواهد نمود.
قیمت سینک گرانیتی ارزان
اختلاف قیمت در بیشتر مواقع رابطه مستقیم با کیفیت یک محصول دارد. نمی توان منکر این شد که هرچقدر یک محصول باکیفیت تر باشد، قریب به یقین متریال و تکنیکی که در آن به کار رفته و انجام شده است، از دقت و ظرافت بالاتری برخوردار می باشد. این مورد یک معیار مهم و اثرگذار در قیمت گذاری محصول است. یکی از بهترین و باکیفیت ترین سینک های گرانیتی موجود در بازار، سینک گرانیتی فونیکس است.
همان طور که گفتیم ارتباط مستقیم و تنگاتنگی میان قیمت و کیفیت است. در ساخت سینک گرانیتی ارزان متریال و نکات فنی حرف تعیین کننده را می زند. مواد اولیه ایرانی قیمت کمتری دارند اما سینک هایی که با این مواد ساخته می شوند بوی نامطبوعی دارند. این خود نخستین مشکل و بازخورد منفی ای است که سینک های گرانیتی ارزان دارد.

درست است که در انتخاب محصول مورد نظر، ارزانی و گرانی حرف مهمی را می زند و میزان بودجه و توانایی ما برای خرید قسمت مهمی است، اما بعضی از هزینه های اساسی در منزل هستند که با یک مرتبه انتخاب می توانند از هزینه های اضافی و خارج از برنامه ی برای شما جلوگیری نمایند. سینک گرانیتی فونیکس از همین انتخاب هاست. مواد اولیه سینک گرانیتی فونیکس وارداتی است و درصد کوارتز بالاتری در آن به کار رفته است. ناگفته نماند هرچه که کوارتز به کار رفته در سینک بیشتر باشد، مقاومت بالاتری برای سینک به وجود خواهد آورد. ارزان ترین سینک های گرانیتی موجود در بازار، ظاهری پلاستیکی دارند که به علت استفاده خیلی کم و یا صفر درصد از کوارتز است.
نکات فنی سینک گرانیتی ارزان قیمت و سینک گرانیتی فونیکس
مرحله گرمادهی سینک ها و قرار دادن آن در کوره هم از بخش های مهمی است که روی کیفیت سینک تأثیر می گذارد. سینک های کامپوزیتی ارزان قیمت داخل کوره قرار نمی گیرند، تاب برمی دارند و بعد از مدتی از فرم اولیه خارج می شوند. علاوه بر این، نسبت به حرارت حساس هستند. درمقابل، سینک های گرانیتی فونیکس به مدت ۷۲ ساعت داخل کوره قرار می گیرند. این کار سبب می شود مقاومت سینک در مقابل حرارت به شدت بالا رفته و مواد استفاده شده در تولید سینک، از حالت خامی بیرون بروند.
مهمترین مرحله تولید سینک گرانیتی قالب گیری است که کاملاً به تجربه و تکنیک های انحصاری برند وابسته است. استفاده از بهترین قالب ها و کیفیت بالا سبب می شود سطح سینک یکنواخت باشد و محصول نهایی وقتی لمس می شود، حسی مشابه لمس سنگ را به شما القا کند و نه پلاستیک! این نکته را همیشه هنگام خرید سینک گرانیتی اصل مد نظر داشته باشید.
مقاومت سینک گرانیتی فونیکس در مقابل خط و خش
بر خلاف سینک گرانیتی ارزان قیمت، بر روی سینک های گرانیتی فونیکس یک لایه محافظ قرار دارد که کارکردی دقیقاً مشابه گلس گوشی بعنوان محافظت دربرابر خط و خش، لک شدن سینک دارد؛ این لایه به هیچ عنوان در سینک های موجود در بازار وجود ندارد. در سینک های گرانیتی با کیفیت بست نصب وجود دارد که سبب میشود سینک نصب محکم تری داشته باشد و از نظر آب بندی هم به مشکل برنخورد. در سینک گرانیتی فونیکس به تک تک جزئیات فکر شده است. جمع بندی از هرآنچه گفتیم در انتها منتظر شماست.
سخن پایانی
در این مقاله به مقایسه مزیت ها و معایب دو سینک گرانیتی ارزان و فونیکس پرداختیم. اگر تا به الان به دنبال ارزان ترین سینک گرانیتی موجود در بازار بودید و در دیجی کالا و دیوار در جست وجوی قیمت مناسب بودید، پیشنهاد می نماییم بیشتر تحقیق کنید. برای آشنایی بیشتر و مدلهای مختلف سینک گرانیتی فونیکس، می توانید با رفتن به سایت هوگونیک از قیمت ها، طرح های مختلف و مهم تر از همه مشاوره مجانی پشتیبان های سایت بهره ببرید. در سینک های گرانیتی فونیکس به تک تک جزئیات فکر شده و مطمئن باشید هیچ ارزان و گرانی بی علت نیست.

نمایشگاه سینک PHOENIX در تهران، خیابان بنی هاشم است که پیشنهاد می نماییم حتما محصولات را از نزدیک مشاهده کنید تا یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید.
مشاور و پشتیبان ۲۴ ساعته برای خرید سینک گرانیتی فونیکس: ۰۹۳۶۶۵۴۸۰۸۲ (تماس تلفنی و واتساپ)
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~