مزایای داشتن سایت ۱۰ دلیل برای داشتن یك وب سایت

مزایای داشتن سایت ۱۰ دلیل برای داشتن یك وب سایت

مزایای داشتن سایت ۱۰ دلیل برای داشتن یك وب سایت

داشتن سایت یكی از اصلی ترین نیازهای كسب و كار در دنیای الكترونیك است كه روز به روز به محبوبیت آن در تجارت افزوده می شود.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، دلیلهای زیادی وجود دارد که شما را مجاب کند که هر چه زودتر از مزایای داشتن سایت بهره ببرید و اقدام به طراحی وب سایت کنید. در این مقاله ما کوشیدیم که به مهمترین مزایای داشتن سایت اشاره نماییم و به شما بگوییم که برای داشتن آنچه کارهایی را باید انجام دهید.
دلایل داشتن یک وب سایت
۱. محدود به مکان خاصی نیستید
فضای وب، فضایی بدون محدودیت است و کاربران شما می توانند بدون نیاز به داشتن بعد مکان، در هر شهر و هر جای دنیا که هستند به سایت شما وصل شوند و نیاز خودرا برطرف کنند.
۲. فراگیر است
امروزه اینترنت همانند ویروس در زندگی همه انسان های جامعه جهانی نفوذ کرده است و روز به روز به فراگیر بودن آن افزوده می شود، بطوریکه تقریباً تمامی نیاز های خودرا در آن برطرف می کنند. این سطح از وابستگی به فضای اینترنت زمینه خوبی برای کسب و کار شما به وجود می آورد تا دیده شوید و بتوانید خودرا به همه معرفی کنید.
۳. شب و روز خدمت رسانی کنید.
سایت شما ارائه دهنده خدمات شماست. هیچ زمان و مکانی برای آن تعریف نمی گردد. همیشه و در هر زمان و مکانی می توان به آن رجوع کرد. یک فروشگاه همیشه فعال، یک محیط مناسب برای درآمد زایی فوق العاده است.

۴. حذف هزینه های اضافی
برای ایجاد یک مکان مناسب در کسب و کار باید یکسری هزینه بابت اجاره مکان، تغییرات داخلی، آب، برق، شارژ، نیروی انسانی به کار گرفته شده و سایر مسائل پرداخت کرد. اگر شما با یک دیدگاه درست و سازماندهی شده، یک وب سایت برای خود ایجاد کنید تقریباً می توان گفت بسیاری از این هزینه ها را حذف کرده اید و می توانید از این پس انداز سرمایه، در گسترش کار خود و تبلیغات استفاده کنید.
۵. خود و خدماتتان را معرفی کنید
تمامی کسانی که به شما مراجعه می کنند، حق دارند شما را بشناسند و با فعالیت ها و خدمات شما آشنا گردند و بدانند شما در چه حوزه ای خدمت رسانی می کنید تا به شما اعتماد کنند البته لازم به ذکر است که دیده شدن در موتور های جستجویی مانند گوگل نیازمند سئو می باشد.
۶. بجای پخش کردن تراکت سایت خودرا بهینه کنید
این عنوان شاید کمی برایتان نامفهوم باشد ولی واقعیت همین است. شما برای رشد در کسب و کار، مجبورید تبلیغات کنید تا زنده بمانید. از جانب دیگر برای تبلیغات باید هزینه های زیادی را انجام دهید تا دیده شوید. یک کار بهتر و پرثمرتر دیگر هم وجود دارد! شما می توانید یک سایت برای کسب و کار خود ایجاد کنید و تمام محصولات و خدمات خودرا روی آن قرار دهید. در قدم بعدی پس از آنالیز سایت آغاز به بهینه سازی سایت خود کنید. حالا نتیجه: شما با یک تیر دو نشان را زده اید. در واقع شما با این کار نه فقط موجب افزایش رتبه سایت خود و به دنبال آن افزایش بازدید و ترافیک سایت شده اید، بلکه گوگل در قبال جستجوی کاربران، شما را پیشنهاد می دهد.
۷. تعامل با مخاطبان
شما می توانید در سایت خود با تمامی مخاطبانتان در ارتباط باشید و تعامل خوب و تاثیر گذاری را با آنها داشته باشید. حرف ها و درخواست های آنها را بشنوید و مشکلاتشان را برطرف کنید، از ایده ها و پیشنهادات آنها برای رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده کنید، اخبار و اطلاعیه های خودرا در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن به گوش آنها برسانید و اینها تنها گوشه ای از مجموعه مزایای در ارتباط بودن با مشتریان است.

۸. خودرا برند کنید یا برند خودرا معرفی کنید
شما می توانید در وب سایتتان خودرا به دیگران معرفی کنید و محصولات تولیدی خودرا به فروش برسانید و با تبلیغات درست و ارائه محصول با کیفیت، اعتماد مشتریان را جلب کنید و به دنبال آن صاحب اعتبار شوید. افزایش اعتبار به مرور زمان شما را به یک برند در حوزه کاریتان تبدیل می کند. با این کار نه فقط نام خودرا برند کرده اید بلکه محصولی معتبر و برند شده عرضه می کنید.
۹. درآمد های جانبی
وقتی که شما خودرا به یک برند در حوزه کاریتان تبدیل کنید نه فقط از مسیر اصلی خود درآمد دارید بلکه می توانید با معرفی سایر برند ها و کسب کار ها، درآمد جانبی داشته باشید. این شیوه از کسب درآمد را می توانید در بیشتر سایت ها ببینید.
۱۰. مشتری مدار باشید
این اصطلاح بازاری به شما اصول حفظ مشتری را یادآوری می کند. در تمامی حوزه های فروش مشتری مداری حرف اول را میزند. شما تمام تلاشتان را می کنید تا مشتری را جذب کنید پس به اعتماد او لطمه نرسانید. این مساله در دنیای وب بسیار بسیار پراهمیت است و نباید از کنار آن سطحی بگذرید، اگر از مشتری سوءاستفاده شود بی گمان او را از دست خواهید داد و این یعنی اختتام کار شما. با اهمیت تر از هر چیزی همین مشتریان آغاز به قدرتمند ترین سبک از تبلیغات یعنی تبلیغات کلامی برای شما می کنند و بدون پرداخت هزینه ای روز به روز به مشتری هایتان افزوده می شود.
هیچ گاه فراموش نکنید تنها داشتن یک وب سایت کافی نیست و شما برای رسیدن به اهداف خود باید وب سایتتان را رشد و گسترش دهید.
ویکی دمی یکی از سایت های قوی در حوزه بهینه سازی و ارائه الگوهای نوین در تجارت الکترونیک بهترین راهکارها و ترفندها را در زمینه دیجیتال مارکتینگ و افزایش قدرت فروش، به شما ارائه می دهد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~