هنرمندان نشان دار درجه یك هنری، هزینه بیمه بیكاری می گیرند؟

هنرمندان نشان دار درجه یك هنری، هزینه بیمه بیكاری می گیرند؟

هنرمندان نشان دار درجه یك هنری، هزینه بیمه بیكاری می گیرند؟

به گزارش مدل كودك مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از صدور هنركارت برای دارندگان نشان درجه یك هنری از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی كه عضو صندوق می باشند، آگاهی داد و اظهار داشت: كمك هزینه بیكاری ناشی از شیوع بیماری كرونا در چارچوب هنركارت، به حساب آنان واریز خواهد شد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با بیان این خبر اظهار داشت: باتوجه به گسترش دامنهی فعالیت و خدمات رسانی صندوق اعتباری هنر، افزایش متقاضیان عضویت و ضرورت عدالت در نحوهی ارائهی خدمات مالی به اعضا، لزوم برخورداری افراد از کارت شناسایی چند منظوره به وجود آمد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به کاربرد این کارت اشاره کرد: هنرکارت، نوعی کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که علاوه بر کارکرد مالی بعنوان شناسه هویت فرهنگی و هنری اعضای صندوق اعتباری هنر صادر می شود و تمامی تعاملات مالی صندوق با اعضا همچون وام، بیمه، کمک مستمری، طرح تکریم و… به صورت یکپارچه و بربستر آن ارائه خواهد شد.
سیدزاده اشاره کرد: با پیاده سازی این طرح، این امکان فراهم می شود که خدمات با سرعت، سهولت و با کیفیت بالاتر به اعضا ارائه شود.
ایشان سپس اظهار داشت: ثبت نام صدورهنرکارت ویژه دارندگان نشان درجه یک هنری از روزدوشنبه ۲۴ شهریورماه بوسیله سایت هنر کارت به آدرس http: //honar.cards/Home/signup به مدت ۱۰ روز انجام میشود.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در آخر اشاره کرد: در گام های بعدی این کارت در اختیار سایر اعضای صندوق قرار خواهد گرفت و متناسب با بودجه دریافتی کمک هزینه بیکاری ناشی از بیماری کرونا به هنرکارت آنها واریز خواهد شد. اطلاعات تکمیلی مورد نیاز درباب زمان ثبت نام و نحوه دریافت هنرکارت سایر اعضا بوسیله کانال های ارتباطی صندوق اعتباری هنر اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~