دیدار رایزن فرهنگی كشورمان با عباس مرتضی وزیر فرهنگ لبنان

دیدار رایزن فرهنگی كشورمان با عباس مرتضی وزیر فرهنگ لبنان

دیدار رایزن فرهنگی كشورمان با عباس مرتضی وزیر فرهنگ لبنان

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با وزیر فرهنگ و كشاورزی لبنان دیدار و گفتگو كرد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در لبنان، در این دیدار، عباس مرتضی – وزیر فرهنگ لبنان – بر تقویت هرچه بیشتر روابط فرهنگی میان دو کشور و تاکید بر مشترکات تاکید کرد.
مرتضی همینطور با عنایت به معرفی نخست وزیر و تشکیل دولت جدید، اظهار داشت از این که در دوران تصدی این سمت توانسته برخی فعالیتهای مشترک را با رایزن فرهنگی به انجام برساند، اظهار خرسندی کرده، اضافه کرد: تمایل داشتم در دوران تصدی وزارت فرهنگ توسط این جانب، روابط فرهنگی دو کشور بیشتر از گذشته تقویت و بر فعالیت ها افزوده شود. اما بحران اقتصادی و اپیدمی کرونا متاسفانه توقفی ولو اندک ایجاد کرد.
همینطور دو طرف در باره ادامه فعالیتهای فرهنگی و هنری و هم اجرای کار مشترک دو ارکستر ایران و لبنان به مناسبت حادثه انفجار بیروت به توافق رسیدند. سپس عباس خامه یار – رایزن فرهنگی کشورمان – گزارشی از برگزاری نشست های ویبناری در این مدت ارائه کرده، از تلاشهای عباس مرتضی در همکاری مثبت با رایزنی تشکرکرد و از ایشان برای حضور در مراسم تجلیل از دکتر علی زیتون که در جشنواره فارابی موفق به دریافت جایزه از رئیس جمهور کشورمان شده است، و در شهرستان «بدنایل» برگزار گردد حضور یابد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~