تغییر در حوزه هنری از استان ها شروع شد

تغییر در حوزه هنری از استان ها شروع شد

تغییر در حوزه هنری از استان ها شروع شد

به گزارش مدل كودك در مراسم تكریم و معارفه معاون راهبری امور استانهای حوزه هنری، بر اهمیت مراكز استان ها برای ارتقای سطح فرهنگی و هنری جامعه تاكید گردید.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، محمدمهدی دادمان ـ رئیس حوزه هنری ـ در مراسم تکریم مدیر کل سابق و معارفه معاون راهبری امور استان های حوزه هنری که روز یکشنبه (۳۰ شهریورماه) برگزار شد، در سخنانی با تاکید بر اینکه «ماموریت اصلی حوزه در امور استان ها کاهش تصدی گری و تمرکز بر راهبری مراکز استانی است»، تصریح کرد: مأموریت اصلی حوزه هنری شکل دادن یک بستر عقلانی برای رشد هنر انقلاب اسلامی است؛ و قوام هنر هم وابسته به عنصر انسانی آن است که این مورد اهمیت مراکز استان ها را نشان داده است.
محسن مومنی شریف، رئیس سابق حوزه هنری هم در سخنانی اظهار نمود: مراکز استانی ما با مشکلات خاصی درگیر هستند که منحصر در بافت فرهنگی و جغرافیایی خودشان است. مثلا امکان دارد گله هایی از یک اتفاق یا یک نیرو از جانب کسانی از مسؤلان استان بشود ولی وقتی ما بازرس های ویژه را جهت بررسی مبحث اعزام می کردیم متوجه می شدیم که این مورد ریشه در اختلافات عشیره ای، سیاسی و… دارد که منحصر به آن استان و منطقه است. استان ها عموما در ستاد مرکزی دیده نمی شوند و این سبب می شود که قضاوت های غیرمنصفانه ای درباره ایشان بشود.
همینطور مصلحی، مدیرکل سابق امور استان های حوزه هنری هم در سخنانی اظهار نمود: در این زمان سعی کردیم کارهای قابل دفاعی انجام بدهیم و کارهای بسیاری هم باقی مانده که ان شاءالله دوستان آنرا ادامه خواهند داد. اما من با کمال افتخار دوست دارم همکاری ام را با حوزه هنری ادامه دهم.
همینطور حبیب احمدزاده، نویسنده حوزه دفاع مقدس از دیگر سخنرانان این مراسم بود.
در انتها این مراسم از خدمات مصلحی (مدیرکل سابق امور استان ها) در دوره ۱۵ ساله تقدیر و میثم مرادی بعنوان معاون راهبری امور استان های حوزه هنری معارفه شد. مرادی سابقه مدیریت حوزه هنری در استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی را در کارنامه دارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~