برنامه های كانون استان تهران برای هفته كودك

برنامه های كانون استان تهران برای هفته كودك

برنامه های كانون استان تهران برای هفته كودك

به گزارش مدل كودك مدیركل كانون استان تهران ضمن اعلام برنامه های هفته كودك اظهار داشت: همزمان با این هفته كارگاه فرهنگی، هنری در بیمارستان كودكان مفید در محوطه باز برگزار می گردد.
به گزارش مدل کودک به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، فاطمه تنهایی، مدیرکل کانون استان تهران با تاکید بر اجرای غیرحضوری ویژه برنامه های هفته ملی کودک از ۱۲ تا ۱۷ مهر ۹۹، اظهار داشت: با عنایت به همزمانی ایام اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و برگزاری هفته ملی کودک، راه اندازی نمایشگاه مجازی از آثار برتر پویش عکاسی «به تو از دور سلام» را داریم که با همکاری انجمن عکاسی کانون استان تهران در موضوعات محرم در خانه من، محرم در محله من، و آئین ها و نمادهای محرم در دهه اول محرم شروع شد و تا آخر شهریور ادامه داشت.
او اضافه کرد: تهیه کلیپ تصویری از داستان نگاره «اربعین و کودک» و همینطور معرفی شخصیت ها و وقایع با عنوان «از عاشورا تا اربعین» در فضای اینستاگرام با هشتگ #بچه های _اربعین از دیگر برنامه های «هفته ملی کودک» است.
مدیر کل کانون استان تهران با بیان اهمیت آگاهی والدین از نیازها و خواسته های فرزندان در شکل گیری و پرورش شخصیت کودک اظهار داشت: تهیه اینفوگرافی از علایق، خواسته ها و نیازهای کودکان در پنج محور (خانواده من، شادی های کودکانه من، همدلی و مهربانی، کشورم را دوست دارم، و آینده ساختنی است) پیشبینی شده است. تنهایی در انتها بیان نمود: معرفی تصویری ۱۰ کتاب کودک و نوجوان با اجرای کبری بابایی، کارشناس قصه گویی شبکه پویا جهت انتشار در فضای مجازی و برگزاری مجانی کارگاه نجوم برخط ویژه کودکان و نوجوانان در ۱۶ مهر از دیگر برنامه های پیشبینی شده این هفته است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~