رییس كل بیمه مركزی مطرح كرد؛ خصوصیت های برتر بیمه كوثر

رییس كل بیمه مركزی مطرح كرد؛ خصوصیت های برتر بیمه كوثر

رییس كل بیمه مركزی مطرح كرد؛ خصوصیت های برتر بیمه كوثر

به گزارش مدل كودك جهش در تولید حق بیمه، استراتژی مداری، ارائه محصولات بیمه ای و هم ارزشی بودن خدمات و عملكرد شركت بیمه كوثر از خصوصیت های برتر آن است.
به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار با مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت بیمه کوثر اظهار داشت: جهش شرکت کوثر در تولید حق بیمه و کسب حدود ۵ درصد از بازار بیمه ای کشور یکی از موفقیت های شرکت بیمه کوثر است.
وی عملکرد شرکت بیمه کوثر را هم ردیف شرکت های بیمه ای با سابقه ۶۰ سال دانست و اظهار داشت: امید است که این شرکت در ردیف ۴ الی ۵ شرکت برتر بیمه ای قرار گیرد.
رییس کل بیمه مرکزی از ورود شرکت های جدید در عرصه بیمه گری اطلاع داد و بیان نمود: ۳۳ شرکت بیمه ای مستقیم، اتکایی و مناطق آزاد در سرتاسر کشور در حال فعالیت هستند و مجوز فعالیت چهار شرکت در حال بررسی است که یکی از شرکت ها مجوز فعالیت را دریافت کرده است و مجوز سه شرکت دیگر در آینده نزدیک هم صادر می شود.
رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه حفظ کرامت انسانی یکی از عوامل ایجاد شرکت های بیمه است، اظهار نمود: شرکت های بیمه با رقابت در کیفیت خدمات، شناسایی ریسک های موجود و بهره مندی از منابع و تسریع در پرداخت خسارت ها می توانند اعتماد عموم جامعه به شرکت های بیمه را بالا برند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~