مدیرعامل سایپایدك خبر داد راه اندازی سایت آنلاین شركت سایپایدك

مدیرعامل سایپایدك خبر داد راه اندازی سایت آنلاین شركت سایپایدك

مدیرعامل سایپایدك خبر داد راه اندازی سایت آنلاین شركت سایپایدك

به گزارش مدل كودك مدیرعامل شركت سایپایدك اظهار داشت: مشتری مداری محور اصلی گروه خودروسازی سایپا در ارائه خدمات بعد از فروش است و اعتقاد داریم كه بنگاه های اقتصادی، بدون مشتری، دوام و ثباتی ندارند.

به گزارش مدل کودک به نقل از سایپا، سید فخرالدین حیدری منش با اعلان اینکه در دنیای تولید و خدمات، آنچه اصل محسوب می شود، مشتری است، گفت: مشتری آینه تمام نمای یک بنگاه اقتصادیست و سطح رضایتمندی او می تواند معیاری درست برای ارزیابی یک شرکت تولیدی خدماتی باشد.
حیدری منش با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ مشتری مداری در کشور عنوان کرد: ما باید مشتری مداری را در اولویت کار خود قرار دهیم؛ چونکه بدون مشتری اصولاً محصول و تولید، معنا و جایگاه خودرا از دست می دهد. بدین سبب برای رسیدن به این هدف سازمان ها می بایست فرهنگ مشتری مداری را در بین کارکنان خود ترویج دهند.
وی اضافه کرد: برای ایجاد فرهنگ مبتنی بر مشتری مداری لازم است مدیران و صاحبان مشاغل، اطلاع رسانی مؤثر، همدلی با مشتری، به کارگیری پرسنل مسلط با فرهنگ مشتری مداری، سهولت تعامل مستقیم با مشتریان و جبران خسارت احتمالی به مشتری را در دستور کار خود قرار دهند.
حیدری منش افزود: سایپایدک بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات بعد از فروش به خودرو های سبک تولیدی گروه خودروسازی سایپا و با در اختیار داشتن شبکه ای پویا و گسترده در سراسر کشور، اهتمام دارد تا با فراهم آوردن سهولت دسترسی مشتریان به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی، رضایت حداکثری آنان را فراهم آورد.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به راه اندازی سایت آنلاین این شرکت گفت: فروشگاه اینترنتی قطعات سایپا یدک امکانی جذاب برای خرید قطعات است و مشتری می تواند با مراجعه به سایت www.saipayadakonline.com و ثبت سفارش، قطعه مورد نظر خودرا در محل کار، منزل و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی ها درسراسر کشور دریافت نمایند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~