روش ارسال گل در ایران با پرداخت ارزی

روش ارسال گل در ایران با پرداخت ارزی

روش ارسال گل در ایران با پرداخت ارزی

اگر در كشوری خارج از ایران زندگی می كنید و دوست دارید در مناسبت های مختلف به دوستان و بستگان خود در ایران گل و گیاه هدیه دهید با ما همراه باشید.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، اگر در کشوری خارج از ایران زندگی می کنید و دوست دارید در مناسبت های مختلف به دوستان و بستگان خود در ایران گل و گیاه هدیه دهید با ما همراه باشید. ما به شما کمک می نماییم که بتوانید به سادگی به ارسال گل در ایران بپردازید و عزیزانتان را شاد کنید.
ارسال گل در ایران
گل ها و گیاهان زیباترین نوع هدایایی هستند که می توانید به افراد مختلف با هر مناسبتی تقدیم کنید. ساده ترین و در عین حال خوشایندترین نوع ابراز احساسات هدیه دادن است، بخصوص زمانی که هدیه خویش را با یک دسته گل، باکس گل و یا حتی خرید یک شاخه گل تکمیل می کنید. همه ما هنگامی که به علل مختلف مانند مسافرت های طولانی مدت، فاصله های جغرافیایی به علت مسائل شغلی، مهاجرت به کشور دیگر و مواردی از این قبیل از عزیزان خود دور هستیم، در مناسبت های مختلف و موقعیت های گوناگون دوست داریم آنها را شاد کرده و لبخند بر لبان آنها بنشانیم.
شرکت گُل سِتان بعنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی گل و گیاه معتبر در تهران با محصولات متنوع و خاص به یاری هموطنان خارج از کشور آمده است. در هر کجای دنیا که هستید برای ارسال گل به تهران می توانید هدیه مورد نظر خویش را از سایت گل سِتان برگزیده و زمان تحویل محصول را مشخص نمایید. با خرید از گل ستان؛
* سفارش شما در کمتر از ۳ ساعت به دست عزیزانتان خواهد رسید.
* پرسنل آموزش دیده با برخوردی مناسب گل و گیاه خریداری شده را به شما تحویل خواهند داد.
* تازه بودن گل ها و ماندگاری بالا خصوصیت اصلی گل های ارسال شده خواهد بود.
* گل ها و گیاهان باکیفیت مطابق با تصویری که در سایت مشاهده می کنید به دستتان خواهد رسید.
* کارت پستال مجانی با متن انتخابی خودتان بر روی محصول ارسال می شود. همینطور امکان ارسال عکس خاطره انگیر مورد نظرتان برای چاپ بر روی کارت پستال وجود دارد.
خرید و ارسال گل به تهران از خارج کشور
هدف اصلی همه انسان ها از هدیه دادن خوشحال کردن طرف مقابل است. هنگامی که در خارج از ایران و دور از عزیزانتان به سر می برید، خرید یک باکس گل لوکس، یک سبد گل رنگارنگ، دسته گلی زیبا با دیزاین خاص و یا گیاهی دوست داشتنی می تواند آنها را که کیلومترها با شما فاصله دارند سوپرایز کند. در رویدادهای مختلف زندگی مانند سالگرد ازدواج، جشن تولد، مناسبتی که با سالروز خاصی در زندگی شما مصادف شده است، و یا اتفاقات تازه مانند اضافه شدن عضو جدیدی به خانواده خود یا دوستان، روز جشن فارغ التحصیلی و پیشامدهایی از این قبیل زمان مناسبی برای ابراز احساسات و ارادت شماست. ارسال گل به تهران از راه درگاه پرداخت ارزی گل سِتان مقدور است و دیگر دغدغه استفاده از مسترکارت و ویزاکارت را نخواهید داشت. واریز مبلغ خرید محصول از راه درگاه پرداخت یک پی و همینطور حساب پی پال به سادگی انجام می شود. بدین سان شما به سادگی می توانید حس خوب دوست داشتن، علاقه و احترام را به عزیزانتان از راه دور منتقل کنید و در شادی ها و غم ها شریک و همراه آنها باشید.

ارسال گل و هدیه به تهران با گل سِتان
اکنون که شرایط زندگی انسان ها بگونه ای شده است که برخی از افراد ناچار هستند دور از سرزمین خود و عزیزانشان زندگی کنند، بهتر است به دنبال روش هایی برای یادآوری علاقه و محبت به آنها باشند. بستر وب و فروشگاه های اینترنتی یکی از محبوب ترین، در دسترس ترین و پررونق ترین ابزارها در کوتاه کردن فاصله ها هستند. با خرید اینترنتی گل و گیاه و ارسال درب منزل می توانید عزیزانتان را هیجان زده کنید. گل سِتان این امکان را فراهم آورده است که برای تأثیرگذاری بیشتر هدیه شما، در کنار هدایای گل و گیاه بتوانید شکلات های خوشمزه و عروسک های فانتزی را برای عزیزانتان ارسال کنید.

خرید آنلاین گل و گیاه
در هر کجای این جهان پهناور که هستید نگران دوری از عزیزانتان در ایام شاد زندگی شان نباشید. گل فروشی آنلاین گل سِتان همراه شما و عزیزانتان خواهد بود. در هر مناسبتی با ارسال گل به ایران می توانید عزیزانتان را یاد کنید و خاطره ای دل انگیز و ماندگار در ذهن او رقم بزنید. تلاش گل سِتان فراهم کردن لحظات شاد با عرضه زیباترین و باکیفیت ترین گل ها و گیاهان است. یکی از هدایای محبوب در بین گل ها و گیاهان، خرید گل و گیاه مخصوص هر فصل می باشد. حضور شما در کنار اعضای خانواده، بستگان و دوستان بسیار لذت بخش است اما در شرایطی که این امر امکان پذیر نیست، ارسال گل و گیاه به ایران به میزان زیادی می تواند در روحیه دریافت کننده این هدایا تأثیر مثبت داشته باشد. هنگامی که عزیزی در منزل یا محل کار خود سرگرم کارهای روزمره، گیاهی زیبا و یا دسته گلی خوشبو با نام شما و کارت پستالی با متن صمیمانه دریافت می کند، میزان علاقه و قدرشناسی شما بر او آشکار می شود. لبخندی که هنگام دریافت هدیه شما بر لبان آنها می نشیند نشان دهنده تأثیر عمیق پیام مهر و محبت شماست.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~