نوشتاری در فقدان محمدحسن راستگو

نوشتاری در فقدان محمدحسن راستگو

نوشتاری در فقدان محمدحسن راستگو

سرپرست حوزه هنری كودك و نوجوان به دنبال درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو ملقب به عمو راستگو، كارشناس حوزه تعلیم و تربیت، یادداشتی را منتشر نمود.
به گزارش مدل کودک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان، در نوشتار حجت الله ناظری برای درگذشت این مجری و مربی مذهبی در حوزه مسائل کودک و نوجوان آمده است:
«اول هر کار؛ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ.
به نام خداوند بخشنده مهربان.
بسیاری از ما احکام و حکایت های دینی را با بیان زیبا و دلنشین از زبان «عمو راستگو» یاد گرفتیم.
«بازی با کلمات»، «جدول کلمات»، «بشمار و پیدا کن» و… با بیان گرم و نمایشی خط دینی و قرآنی را به بچه ها نشان داد. «عمو راستگو» باطن دین را با ظاهر کلمات با بیانی جذاب و طنز، متناسب با فهم مخاطبان کودک و نوجوان خود یاد می داد و هیچ واهمه ای از نوع بیان خود که مورد نقد قرار گیرد نداشت بلکه به گونه هنرمندانه و با بیانی زیبا بچه ها را پای مباحث شیرینش جذب می کرد. ابتدا شیوه اجرای ایشان مورد نقد قرار گرفت اما پس از اجراهای جذاب و دوست داشتنی عمو و استقبال کودکان و نوجوانان از این برنامه دلنشین همه به اتفاق شیوه آموزش او را تصدیق کردند و این بود که این روحانی خوش بیان قسمت عمده عمر پربرکت خودرا در راه آموزش و پژوهش برای کودکان و نوجوانان گذراند.
روحش شاد و یادش گرامی باد.»
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو (متولد ۱۳۳۲ در مشهد) روحانی و پژوهشگر فقه، اصول، تعلیم و تربیت بود. او مبتکر شیوه خاصی از آموزش و اجرای برنامه برای کودکان بود. راستگو همین طور بعنوان کارشناس در برنامه های تلویزیونی حضور داشت. حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو در دوم آذرماه ۱۳۹۹ درگذشت.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~