مدیرعامل شركت تجارت الكترونیك پارسیان عنوان كرد، آمادگی تجارت الكترونیك پارسیان برای توسعه سرویس پرداخت بدون كارت

مدیرعامل شركت تجارت الكترونیك پارسیان عنوان كرد، آمادگی تجارت الكترونیك پارسیان برای توسعه سرویس پرداخت بدون كارت

مدیرعامل شركت تجارت الكترونیك پارسیان عنوان كرد، آمادگی تجارت الكترونیك پارسیان برای توسعه سرویس پرداخت بدون كارت

دكتر احمد جعفری فرهنگ سازی در زمینه پرداخت های بدون كارت را هم در شرایط فعلی مهم دانست و اظهار داشت: این شركت برنامه ریزی های لازم را در اینباره انجام داده است.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، دکتر احمد جعفری مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با بیان این خبر اظهار داشت: در جهت برنامه ها و سیاست های تعیین شده این شرکت در حوزه عرضه سرویس خدمات پرداخت مبتنی بر QR، این شرکت تا کنون موفق گردیده خیلی از پذیرندگان را به شبکه پذیرندگی خود با قابلیت پرداخت با کدپرداز اضافه نماید.
جعفری اظهار داشت: باتوجه به نیاز روز جامعه و در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این شرکت جهت توسعه و تجهیز بستر کدپرداز (QR) برای صنوف مختلف همچون نانوایی ها، رستوران ها، شهرداری ها، دانشگاه ها، سازمان های قبوض و خدماتی، حمل و نقل شهری و بین شهری، جایگاه سوخت و … آمادگی خویش را اعلام می دارد.
وی اضافه کرد: پیرو همکاری نزدیک بین شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و شهرداری تهران الان ۱۰ پایانه اصلی تاکسیرانی در پایتخت نظیر پارک سوار آزادی، میدان صنعت، فلکه دوم صادقیه، متروی ارم سبز و…. به سیستم پرداخت از راه QR مجهز شده اند که این روند رو به افزایش می باشد. همینطور ناوگان تاکسیرانی و آژانس های کرایه استان های خوزستان، بوشهر، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، ایلام، زنجان، کهگیلویه، سیستان و بلوچستان به این سرویس مجهز شده است.

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان فرهنگ سازی در زمینه پرداخت های بدون کارت را هم در شرایط فعلی مهم دانست و اظهار داشت: این شرکت برنامه ریزی های لازم را در این خصوص انجام داده و در دست اقدام دارد. به قول وی راه اندازی پرداخت مبتنی بر QR هم اکنون در استان های مختلف از راه ۵۰ نمایندگی فعال این شرکت امکان پذیر می باشد.
دکتر جعفری در انتها در مورد آینده شیوه پرداخت های غیرتماسی اظهار داشت: تکنولوژی، به خصوص در عرصه فناوری اطلاعات و سیستم های پرداخت به سرعت درحال پیشرفت می باشد و این مسیر منتظر ما نخواهد ماند که ما خویش را با آن تطبیق دهیم، بدین لحاظ شرکتهای فعال در این عرصه می بایست با این مسیر و همگام با تکنولوژی های روز دنیا حرکت کنند و خویش را ارتقا دهند. با عنایت به ضریب نفوذ بسیار بالای تلفن همراه هوشمند و ابزارهای در رابطه با آن (Gadget) این مسأله بسیار حائز اهمیت می باشد که راهکارهای مبتنی بر تلفن همراه عرضه شود.
هموطنان عزیز جهت استفاده از خدمات کدپرداز می توانند نسبت به نصب اپلیکیشن تاپ از راه وبسایت www.top.ir یا ارسال عدد ۱ به ۳۰۰۰۷۱ اقدام نموده و سپس با رفتن به منوی کدپرداز نسبت به انجام پرداخت های مورد نیاز خود به سهولت و امنیت کامل اقدام نمایند.
مرکز ارتباط با مشتریان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با شماره ۲۳۱۸ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات مشتریان و متقاضیان جهت استفاده از این سرویس نوین می باشد.
گفتنی است شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ سرویس پرداخت مبتنی بر QR را با نام کدپرداز رونمایی نمود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~