رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری

رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری

رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری

به گزارش مدل کودک پوستر هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری «وقف چشمه همیشه جاری» که با هدف پشتیبانی از هنرمندان، گسترش فرهنگ وقف و تولید آثار فاخر برگزار می شود، رونمایی گردید.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، پوستر هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری «وقف چشمه همیشه جاری» با هدف پشتیبانی از هنرمندان، فرهیختگان، پژوهشگران مستعد کشور و گسترش فرهنگ وقف و تولید آثار فاخر رونمایی گردید.

شروع ارسال آثار به این جشنواره فرهنگی و هنری از آغاز آبان ۱۳۹۹ بود و برپایه پوستر انتشار یافته آخر مهلت ارسال آثار هم تا آخر فروردین سال آینده است؛ داوری و اعلام نتیجه هم خرداد سال ۱۴۰۰ انجام می شود.

«جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری» در هشت بخش خوشنویسی، هنرهای تجسمی، متون ادبی، چندرسانه ای، عکس، آثار پژوهشی، خبر و رسانه و فضای مجازی برگزار می شود و دبیرخانه هر بخش با حضور متخصصان در رابطه با رشته های جشنواره در یک استان تشکیل شده است؛ دبیرخانه مرکزی جشنواره در اداره ترویج وقف سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیرخانه بخش خوشنویسی در قزوین، دبیرخانه بخش هنرهای تجسمی در کردستان، دبیرخانه بخش متون ادبی در هرمزگان، دبیرخانه بخش چندرسانه ای در همدان، دبیرخانه بخش عکس در کرمان، دبیرخانه بخش پژوهش در اصفهان، دبیرخانه بخش خبر و رسانه در خراسان جنوبی و دبیرخانه بخش فضای مجازی در تهران تشکیل شده است.

هنرمندان و اندیشمندان برای حضور در «جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری» می توانند جهت شرکت در این جشنواره و همینطور ارسال آثار خود به سایت www.vaghffestival.ir رجوع کنند.

راه های ارتباطی دیگری همچون صفحه جشنواره به نشانی vaghffestival@ در شبکه های اجتماعی و شماره تلفن های ۶۴۸۷۲۶۱۴-۶۴۸۷۲۶۱۶-۶۴۸۷۲۶۴۸ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد «جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری» بوجود آمده است.

سازمان اوقاف و امور خیریه از هنرمندان، فرهیختگان و پژوهشگران دعوت می کند تا آثار پرارزش خویش را برای حضور در هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری «وقف چشمه همیشه جاری» تا آخر فروردین سال ۱۴۰۰ ارسال نمایند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~