با سرمایه گذاری شركت سهند صنعت رستاك رقم خورد؛ راه اندازی بزرگترین نیروگاه مقیاس كوچك در استان گلستان

با سرمایه گذاری شركت سهند صنعت رستاك رقم خورد؛ راه اندازی بزرگترین نیروگاه مقیاس كوچك در استان گلستان

با سرمایه گذاری شركت سهند صنعت رستاك رقم خورد؛ راه اندازی بزرگترین نیروگاه مقیاس كوچك در استان گلستان

یک نیروگاه مقیاس کوچک راه اندازی شده با سرمایه گذاری کامل بخش خصوصی در گرگان از توابع استان گلستان به صورت ویدئو کنفرانس مورد بهره برداری رسمی دکتر اردکانیان وزیر نیرو قرار گرفت.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، سرمایه گذاری انجام شده در این نیروگاه بیشتر از ۲، ۶۰۰ میلیارد ریال می باشد که توسط مهندس سعید سلطانی در چارچوب شرکت سهند صنعت رستاک تأمین گردیده و مدیریت اجرای این نیروگاه را شرکت آرین نیروی مبنا به مدیریت مهندس هادی رمضانی به انجام رسانیده است.
پیش بینی می شود با بهره برداری از این نیروگاه، قابلیت اطمینان در تأمین برق مورد نیاز بخشی از صنایع و مناطق مسکونی این استان بهبود یافته و مشکلات تأمین برق در ساعات پیک بار مرتفع گردد.
نیروگاه مقیاس کوچک گرگان با ظرفیت نامی ۲۶ مگاوات و با سرمایه گذاری کاملاً خصوصی توسط شرکت سهند صنعت رستاک در جوار پست فوق توزیع گرگان یک راه اندازی شده است.
مهندس سعید سلطانی با ابراز خرسندی از کیفت مطلوب اجرای این پروژه موفقیت حاصل شده را نتیجه اعتماد به جوانان دانست و در ادامه مهندس رمضانی با ارائه توضیحات فنی در مورد این نیروگاه عنوان نمود که این نیروگاه قابلیت تولید سالیانه بیشتر از ۲۱۰ میلیون کیلو وات ساعت برق را با استفاده از سوخت گاز طبیعی و با شرایط کاملاً سازگار با محیط زیست دارا می باشد و این نیروگاه نخستین نیروگاه با ظرفیت ۲۶ مگاوات در استان گلستان خواهد بود که با بهره برداری از آن برای بیشتر از ۵۰ نفر اشتغال مستقیم فراهم می شود که قابلیت تأمین برق بیشتر از ۵۰۰۰ خانوار این استان را هم خواهد داشت.

از جمله خصوصیت های منحصر به فرد این نیروگاه ۲۶ مگاواتی که دارای بیشترین ظرفیت در صنعت تولید پراکنده کشور است، توجه ویژه به مسائل زیست محیطی همچون استفاده ار روش های بسیار نوین در کاهش آلودگی های صوتی نیروگاه می باشد، پیشبینی سیستم کامل مانیتورینگ و کنترل و همینطور سیستم های مکانیزه تزریق و تخلیه روغن و … همگی همچون خصوصیت هایی است که این نیروگاه را از سایر واحدهای مشابه متمایز می نماید.
احداث و بهره برداری قریب الوقوع نیروگاه مقیاس کوچک گرگان توسط شرکت سهند صنعت رستاک اثبات می کند که در شرایط تحریمی دولت می تواند به بخش خصوصی اعتماد بیشتری نموده که ثمره این اعتماد عمران، آبادانی و توسعه بیشتر کشور خواهد بود.
براساس این گزارش، دکتر اردکانیان وزیر نیرو با تشکر از مدیریت شرکت سهند صنعت رستاک که عرصه برق را جهت سرمایه گذاری انتخاب کرده اند ابراز امیدواری کرد که سایر شرکتهای بخش خصوصی کشور به این روند بپیوندند و در این راه صحیح و دارای بازده و منافع ملی گام ها بردارند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~