لوح سپاس شركت بازرسی كیفیت در دستان مدیرعامل شركت مدیران خودرو

لوح سپاس شركت بازرسی كیفیت در دستان مدیرعامل شركت مدیران خودرو

لوح سپاس شركت بازرسی كیفیت در دستان مدیرعامل شركت مدیران خودرو

به گزارش مدل کودک شرکت مدیران خودرو برای دستیابی به پیشرفت سریع شبکه خدمات بعد از فروش، از جانب شرکت بازرسی کیفیت لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، شرکت مدیران خودرو در سال ۱۳۹۹ به ارتقا خدمات بعد از فروش خود بیشتر از پیش تمرکز داشته است و این سال از سوی مدیرت عامل شرکت مدیران خودرو به نام سال توسعه خدمات بعد از فروش نامگذاری گردیده است. بر این اساس استانداردهای جدید شبکه نمایندگان تدوین و در تعداد زیادی از نمایندگان منتخب اجرا و در آینده ای نزدیک در مابقی نمایندگان اجرا خواهد گردید. لازم به ذکر است ارتقا انجام شده در برخی از نمایندگان خدمات بعد از فروش شرکت مدیران خودرو سریع ترین به روز رسانی در تاریخ ۱۵ ساله این شرکت می باشد.
در تاریخ ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۹، مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با حضور در چهار نمایندگی منتخب در غرب تهران ضمن مشاهده تغییرات محسوس بوجود آمده در مراکز خدمات خدمات بعد از فروش شرکت مدیران خودرو با حضور در دفتر شرکت خدمات بعد از فروش شرکت مدیران خودرو به بیان دیدگاه های خود پرداختند. موارد مورد بازدید شامل شوروم (نمایشگاه فروش) نمایندگان که بر مبنای استانداردهای شرکت مدیران خودرو تجهیز گردیده، محل پذیرش و انتظار مشتریان جهت خدمات بعد از فروش که بر مبنای دستورالعمل های جدید مجهز به مبلمان و وسایل پذیرایی جدید گردیده اند و امکان انتظار و استراحت در مکانی دلنشین را برای مشتریانی که جهت پذیرش و یا ترخیص خودرو های خود در نمایندگی حضور دارند را فراهم می آورد. بازدید از محل تعمیرگاه ها و مشاهده ارتقا انجام گرفته در مورد تجهیزات و زیرساخت ها، بازدید از انبار قطعات مصرفی جهت مشاهده میزان قطعات موجود در نمایندگی ها. در انتهای دیدار هیئت حضار از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و همینطور تیم اصحاب رسانه به پیشرفتهای صورت گرفته در سطح خدمات بعد از فروش انجام گرفته در نمایندگی های بازدید شده اذعان نمودند.
همچنین در نشست خبری، مهندس تاجیک قائم مقام مدیرعامل و معاون فنی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ضمن تشریح روند ارزیابی سالیانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، بر میزان اهمیت آن در صنعت خودرو که بعنوان یکی از معدود مواردی که بررسی استانداردهای آن جهت پشتیبانی از حقوق مصرف کننده به صورت الزامی و سالانه برگزار می شود، تصریح کرد و در این ارزیابی دفاتر مرکزی و شبکه فروش و خدمات بعد از فروش شرکتهای خودرویی مورد ارزیابی قرار می گیرند.
تاجیک اظهار داشت: شرکت مدیران خودرو در توسعه نمایندگی ها خیلی خوب عمل کرده، به صورتی که در سال ۱۳۹۸، ۱۱۱ نمایندگی در ارزیابی ما در سرتاسر کشور مشارکت داشتند، این خودروساز در ۵ شاخص اصلی ارزیابی ما رشد مناسب را به ثبت رسانده و در شاخص رضایت مشتریان بعنوان یکی از اصلی ترین شاخص ها هم در سه ماهه دوم سال ۹۹، امتیاز ۷۴۵ از ۱۰۰۰ را به دست آورد، که به نظر می آید تا آخر سال به هدف کیفی که وزارت صمت در اینباره در نظر گرفته شده، دست پیدا خواهد نمود.
وی همینطور اعلام نمود: شرکت مدیران خودرو در شاخص تعمیر خودرو های رجوع کننده به تعمیرگاه ها در دو روز اول ۱۰ درصد رشد نموده است و این مطلب بدون موجود بودن قطعات امکان پذیر نمی باشد. همینطور ایشان به کسب رتبه دوم خدمات توسط شرکت خدمات بعد از فروش مدیران خودرو پرداختند و اعلام داشتند که این رتبه بالاترین رتبه در میان خودروسازان داخلی است. با بیان مشاهده روند رو به رشد خدمات بعد از فروش در شرکت مدیران خودرو ضمن تشکر از حمایت و نگرش مثبت مدیران ارشد آن مجموعه در توسعه بخش خدمات بعد از فروش به ارتقا خدمات بعد از فروش را دلیلی جهت افزایش رضایتمندی مشتریان قلمداد نمودند.

مهندس گرمان، مدیرعامل خدمات بعد از فروش شرکت مدیران خودرو ضمن اشاره به هدفگذاری آن شرکت جهت حضور در میان ۳ رتبه برتر در رنکینگ سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اشاره داشت و بر این اساس به بیان برنامه های آینده شرکت خدمات بعد از فروش شرکت مدیران خودرو جهت دستیابی به آن هدف پرداخت که از آن جمله موارد می توان به تهیه برنامه جامع CSI، تهیه دستورالعمل استاندارسازی جدید و اجبار نمایندگان به اجرای دقیق آن، عارضه یابی علل نارضایتی مشتریان در میان نمایندگان منتخب، طراحی و پیاده سازی سیستم جامع کنترل کیفی، ارتقاء فرهنگ سازمانی مجموعه همگام با اهمیت تکریم مشتری و عرضه بالاترین کیفیت در عرضه خدمات اشاره نمود.
وی اظهار نمود: پیشبینی صورت گرفته توسط شرکت خدمات بعد از فروش شرکت مدیران خودرو در مورد احتمال تحریم ها و دشواری های موجود در واردات قطعات یدکی ضمن اشاره به حجم واردات انجام گرفته و دپو قطعات مصرفی مورد نیاز صاحبان خودرو های تولیدی شرکت مدیران خودرو را مطلوب و کافی ارزیابی نمودند.
در نهایت آقای جک لی، مدیریت عامل شرکت مدیران خودرو با بیان جایگاه بسیار بالای مشتری در شرکت مدیران خودرودر طول ۱۵ سال گذشته، اهمیت خدمات بعد از فروش را هم جهت حفظ رضایت مشتری بسیار بالا دانستند و همینطور اعلام نمود بر مبنای اقدامات صورت گرفته در گذشته و برنامه ریزی و هدفگذاری های جدید شرکت مدیران خودرو کسب بالاترین رتبه در ارزیابی شرکت ISQI را قابل دسترسی برای شرکت مدیران خودرو می دانند.
در انتهای این برنامه لوح تقدیری توسط مهندس تاجیک از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به مدیریت عامل شرکت مدیران خودرو جهت دستیابی به پیشرفت سریع شبکه خدمات بعد از فروش آن شرکت اهدا گردید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~