ثبت نام كارگاه های مجازی كانون تهران

ثبت نام كارگاه های مجازی كانون تهران

ثبت نام كارگاه های مجازی كانون تهران

به گزارش مدل کودک ثبت نام کارگاه های مجازی زمستان ۹۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران شروع شد.
به گزارش مدل کودک به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، فاطمه تنهایی، مدیرکل کانون استان تهران با بیان مهلت ثبت نام در کارگاه های برخط کانون استان تهران تا ۱۷ دی ۱۳۹۹ اظهار داشت: ۴۶ کارگاه مجازی برخط(آنلاین) استان تهران در پنج گروه سنی (نوخوان، نونهال، نونگاه، نوجوان و بزرگسال) در ترم زمستان از ۱۸دی ماه برگزار می گردد.
او با معرفی هفت عنوان کارگاه مجازی جدید در برنامه زمستانی کانون استان تهران اظهار داشت: نوشتن خلاق، تکنیک در نقاشی، سبک شناسی در نقاشی، مبانی تئاتر و تئاتر عروسکی، نمایشنامه نویسی مقدماتی، کلاژ و قصه گویی مقدماتی بزرگسال عناوین جدید است.
تنهایی اضافه کرد: سه عنوان کارگاه قصه گویی، کاردستی و نقاشی ویژه نوخوان و نونهال دارای نیاز ویژه به صورت مجانی برگزار می گردد.
مدیر کل کانون استان تهران ضمن اشاره به تنوع عناوین کارگاه های مجازی استان تهران، اظهار داشت: به منظور حفظ روحیه شادی و نشاط دانش آموزان در منزل باتوجه به شرایط موجود کرونا تلاش شده تا عناوین کارگاه های مجازی مطابق با سلایق مختلف کودکان، نوجوانان و خانواده های شان تدوین شود.
او ضمن اشاره به این که ۲۸ مربی ادبی، فرهنگی و هنری کانون مدرس کارگاه های برخط هستند، خاطرنشان کرد: هر عنوان کارگاه به صورت متوسط در هشت تا ۱۰ جلسه ۶۰ دقیقه ای برگزار می گردد.
مدیرکل کانون استان تهران افزود: علاقه مندان می توانند با رفتن به پایگاه اینترنتی kpf.ir بعد از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نسبت به ثبت نام در این دوره ها اقدام نمایند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~