شركتهای سازنده پكیج تصفیه فاضلاب

شركتهای سازنده پكیج تصفیه فاضلاب

شركتهای سازنده پكیج تصفیه فاضلاب

به گزارش مدل کودک با عنایت به محدودیت و مشکلاتی که در راه اندازی حوضچه های تصفیه خانه وجود دارد، استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب به راهکار مناسبی در این حوزه تبدیل گشته است که شرکتهای مختلفی آنها طراحی می کنند.
به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، ورود مواد آلاینده به فاضلاب در محیط های صنعتی و همینطور شهری و مسکونی و ورود آنها به سفره های آب زیر زمینی و طبیعت به مشکلی بزرگ در تمام دنیا تبدیل گشته است. به صورتی که هم اکنون امکان تخلیه این پساب ها به طبیعت بدون تصفیه و کاهش حجم آلاینده های موجود در آنها ممنوع بوده و لازم است گام هایی از تصفیه فاضلاب بر روی آنها اجرا شود. با عنایت به محدودیت ها و مشکلاتی که در راه اندازی حوضچه های تصفیه خانه وجود دارد، استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب به راهکار مناسبی در این حوزه تبدیل گشته است که شرکتهای مختلفی به طراحی و ساخت آنها مشغول می باشند. پکیج تصفیه فاضلاب چیست؟
مواد آلاینده موجود در پساب ها دارای انواع گوناگونی بوده و روش های کاربردی برای حذف آنها با هم فرق دارد و بنابراین است که فاضلاب در گام های گوناگونی تصفیه می گردد. همچون روش های مورد استفاده برای افزایش کیفیت فاضلاب می توان به تصفیه فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی اشاره نمود. پیاده سازی هر یک از این روش ها احتیاج به تجهیزات گوناگونی داشته و فضای زیادی را اشغال نموده و از نظر اقتصادی هم هزینه زیادی نیاز خواهد داشت. بنابراین برای کارخانجات و واحدهای درمانی و بیمارستانی و موارد مشابه راه اندازی حوضچه های تصفیه عملاً هزینه بر و زمان بر بوده و احتیاج به فضای زیادی دارد. پکیج تصفیه فاضلاب مجموعه ای از تجهیزات و گام های تصفیه را در مخزن با بدنه فلزی و بسیار مقاوم در کنار هم قرار داده و نصب آنها در چنین محیط هایی از جنبه های مختلف مقرون به صرفه خواهد بود.
با توجه به نوع مواد آلاینده موجود در پساب ها روش های مورد استفاده برای تصفیه متفاوت خواهد بود. به طوری که شرکت سازنده پکیج تصفیه فاضلاب آنها را بر مبنای نوع مواد آلاینده تصفیه شده، تجهیزات و روش های پیاده سازی شده در آنها به دو گروه کلی تقسیم می کند که عبارتند از:
پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی
از دیگر پساب های بسیار خطرناک که ورود آنها به طبیعت می تواند منجر به شیوع بیماری های واگیردار شود، فاضلاب های بهداشتی ساخته شده در محیط های مسکونی و بیمارستانی می باشد. با عنایت به این که خیلی از محیط ها از قبیل کمپ های آموزشی و نظامی، مجتمع های مسکونی و همینطور محیط های درمانی به فاضلاب شهری متصل نمی باشند و راه اندازی حوضچه های تصفیه زمان بر و هزینه بر است، استفاده از پکیج های تصفیه می تواند گزینه ای کاربردی محسوب شود. این پکیج ها در سه گام تصفیه فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی کیفیت فاضلاب را به حد استاندارد می رسانند.

پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی
در بخش های مختلف کارخانجات، پالایشگاه ها و صنایع پتروشیمی و موارد مشابه، حجم بسیار زیادی از مواد آلاینده خطرناک وارد پساب ها شده که یک تهدید جدی برای طبیعت محسوب می شوند. بنابراین در چنین محیط هایی لازم است مواد آلاینده به شیوه های مختلف حذف شده و فاضلاب به استاندارد لازم پیش از ورود به طبیعت برسد. پکیج های مورد استفاده در این حوزه شامل سه گام اصلی تصفیه فیزیکی و جداسازی مواد جامد بزرگ و معلق در فاضلاب، تصفیه مواد آلی با میکروارگانیسم های هوازی و بی هوازی و در نهایت گند زدایی به کمک مواد شیمیایی می باشد. این پکیج ها گزینه ای بسیار کاربردی برای تصفیه فاضلاب نساجی، کشتارگاه ها، صنایع داروسازی، کارخانجات تولید رنگ، صنایع مواد غذایی، صنایع فولاد، پالایشگاه ها و نیروگاه ها و کارخانجات تولید مواد شوینده و بهداشتی می باشد.
گروه صنعتی هفت؛ طراح و سازنده پکیج تصفیه فاضلاب
در حال حاضر شرکتهای زیادی در زمینه طراحی و ساخت این پکیج ها فعالیت دارند، اما معدود گزینه هایی در این حوزه هستند که تمام استانداردها را رعایت نموده و محصولی مطابق با استانداردهای روز دنیا عرضه کنند. گروه صنعتی هفت یکی از با سابقه ترین سازندگان انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی می باشد که برای محصولات خود بدنه های فلزی مقاوم در مقابل ضربه، نوسانات دمایی و خوردگی با مواد شیمیایی موجود در پساب ها استفاده می نماید. این مجموعه که از مهندسین و تکنسین های با تجربه در زمینه تصفیه آب و فاضلاب تشکیل شده است، پروژه های گوناگونی در این عرصه اجرا و با موفقیت به اتمام رسانده است از قبیل طراحی، ساخت و نصب پکیج های تصفیه فاضلاب در فاز ۱۲ منطقه مسکونی عسلویه، بار انداز ۱۳ هکتاری شلمچه، شرکت کاسپین فیش باکو، کارخانجات ایران خودرو و ایران خودرو دیزل، شرکت پاکشوما، قرارگاه خاتم انبیا، شرکت ساپکو و بیمارستان دارالتوحید و خودروسازی سامیار کاشان.

فراب زیست سازنده پکیج تصفیه فاضلاب
فراب زیست از دیگر شرکتهای سازنده پکیج تصفیه فاضلاب می باشد که در سایز و اندازه های مختلف و متناسب با محیط مورد نظر تولید نموده است. محصولات این مجموعه از بخش های مختلفی از قبیل آشغالگیری و تصفیه فیزیکی، ایستگاه پمپاژ، هوادهی و زلالسازی در پکیج فلزی، سیستم تولید و توزیع هوا، پکیج کلر زن و تصفیه شیمیایی تشکیل شده است.
ناب زیست؛ طراحی و تولید پکیج تصفیه فاضلاب
ناب زیست از دیگر نمونه های موفق در این عرصه می باشد که پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی را با مخازن فلزی تولید نموده و با شرایط آب و هوایی در مناطق مختلف ایران کاملاً سازگار هستند. محصولات این گروه هم هر سه گام تصفیه فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی را در کنار و در داخل مخزن با بدنه فلزی و بسیار مقاوم پیاده سازی نموده است.
نکته بسیار مهمی که لازم است به آن اشاره شود این است که خیلی از شرکت هایی که در تبلیغات خود اشاره به ساخت پکیج تصفیه فاضلاب می کنند، در واقع واسط شما و کارخانه سازنده اصلی می باشند. بنابراین هزینه ای که برای فروش محصولات خود اعلام می کنند، بسیار گران تر از نرخ واقعی می باشد که کارخانه عرضه می دهد. بنابراین پیشنهاد می نماییم پیش از ثبت سفارش از محل و کارخانه اصلی بازدید نمایید تا با سازنده اصلی در ارتباط بوده و با هزینه کمتری پکیج تصفیه فاضلاب را خریداری کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~