خامی در آیین سالگرد مطرح كرد: اولویت های بانك گردشگری در دهه آینده

خامی در آیین سالگرد مطرح كرد: اولویت های بانك گردشگری در دهه آینده

خامی در آیین سالگرد مطرح كرد: اولویت های بانك گردشگری در دهه آینده

به گزارش مدل کودک مدیرعامل بانک گردشگری در آیین شروع دومین دهه فعالیت این بانک اعلام نمود: توسعه بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال، محوری ترین برنامه بانک گردشگریست.
به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، مرتضی خامی اظهار داشت: در استراتژی بانک، دیگر توسعه فیزیکی شعب بانک مطرح نیست؛ بلکه توسعه بانکداری دیجیتال بعنوان اصلی ترین فعالیت بانک قرار دارد و تمام فعالیت ها به این سمت سوق داده شده است. وی با اشاره به اینکه دریافت مجوزهای لازم برای حوزه بین الملل بانک در سالهای گذشته تکمیل شده است، اضافه کرد: امروز مزیت ویژه رقابتی بانک گردشگری، بخش بین الملل و ارزی آن است. خامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مؤسس و اعضای هیأت مدیره اسبق بانک گردشگری در یک دهه گذشته، به فراز و نشیب های بانک در این زمان اشاره نمود و اظهار داشت: امروز بانک گردشگری در کنار وظایف بانکی، از توسعه زیرساخت های صنعتی، معدنی، تولیدی و گردشگری حمایت می کند. وی ادامه داد: هلدینگ ماهان وابسته به گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری، امروز بعنوان یک مجموعه حرفه ای، فعالیتهای در رابطه با صنعت فولاد از معدن تا محصول را به خوبی اجرا می کند ضمن اینکه واحدهای مهمی چون فولاد بافت را به بهره برداری رسانده و پیشبینی می شود ماهان در آینده به یکی از هلدینگ های مطرح در حوزه فولاد تبدیل گردد.
خامی با اشاره به اینکه در حوزه بانکی، بانک گردشگری سال قبل یکی از بانکهای برتر در میان بانکهای خصوصی کشور بود، اظهار نمود: همینطور در نظرسنجی های انجام شده از مردم، این بانک سال قبل رتبه دوم محبوب ترین بانک از دیدگاه مشتریان را با یک جامعه آماری خوب به دست آورد که نشان عرضه خدمات مطلوب به مردم است. مدیرعامل بانک گردشگری در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت های اجتماعی بانک در یک دهه گذشته اشاره نمود و اظهار داشت: نهضت مدرسه سازی با هدف ساخت ۱۰۰ مدرسه که تابحال ۲۶ واحد آموزشی و ورزشی آن راه اندازی شده که امیدواریم ساخت صدمین مدرسه را هم در آینده نه چندان دور جشن بگیریم. وی اسپانسری و پشتیبانی از تیم های ملی والیبال در همه رده های سنی زنان و مردان و همینطور اسپانسری باشگاه مردمی پرسپولیس را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت های اجتماعی بانک برشمرد و اضافه کرد: اسپانسری بانک گردشگری تأثیرات مهمی در موفقیت تیم های والیبال کشور و تیم پرسپولیس داشته است. این گزارش می افزاید؛ در آئین آغاز دومین دهه فعالیت بانک گردشگری، مؤسس و اعضای هیأت مدیره اسبق بانک گردشگری و همینطور اعضای هیأت مدیره کنونی بانک حضور داشتند که در انتها با اهدای لوح از آنان تقدیر گردید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~