كوییك آر اتوماتیك وارد فاز تولید می شود

كوییك آر اتوماتیك وارد فاز تولید می شود

كوییك آر اتوماتیك وارد فاز تولید می شود

مدل کودک: پارس خودرو در امتداد توسعه محصول و تنوع تولید، کوییک آر اتوماتیک را به زودی وارد سبد محصولات گروه خودروسازی سایپا خواهدنمود.
به گزارش مدل کودک به نقل از سایپا، باتوجه به استقبال از محصول جدید این گروه خودروسازی، نسل جدید کوییک آر اتوماتیک در دستور کار قرار گرفته و به زودی وارد مدار تولید خواهد شد.
در دوره های قبلی فروش گروه خودروسازی سایپا، کوییک به یکی از محصولات پرطرفدار این گروه تبدیل شد و از آنجائیکه تولید این خودرو به صورت انحصاری به پارس خودرو محول شده، این شرکت در نظر دارد نسل جدیدی از این محصول را وارد بازار کند.
این در حالیست که همزمان با شروع تحریم های باردیگر، تولید محصولات اتوماتیک در شرکت های خودروسازی متوقف شده بود اما پارس خودرو در تلاش است تا با تاکید بر توان مهندسان داخلی نسبت به تولید این محصول پرطرفدار با گیربکس اتوماتیک اقدام نماید.
نسل جدید کوییک که همزمان با رونمایی به یکی از خودرو های پرطرفدار بازار تبدیل گشته بود، بعد از مدتی با نام کوییک آر وارد فاز تولید شد و با افزایش آپشن های این خودرو، کوییک آر پلاس نیز وارد بازار شد و حال کوییک آر اتوماتیک که بدون شک در این بازه قیمتی، بدون رقیب خواهد بود، به زودی وارد فاز تولید می شود.
با توجه به اینکه در وضعیت فعلی قیمت خودرو های داخلی تحت تأثیر مواردی چون تورم، نوسان قیمت ارز و بالا رفتن هزینه های تولید است بدین سبب خودرو های هم رده قیمتی کوییک، با افزایش قیمت همراه شدند که در این شرایط باتوجه به آپشن های مناسب این خودرو، کوییک الان به یکی از محصولات پرطرفدار بازار تبدیل گشته است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~