مشاورین املاك تهرانپارس ۱۲۱

مشاورین املاك تهرانپارس ۱۲۱

مشاورین املاك تهرانپارس ۱۲۱

مدل کودک: املاک در منطقه های مختلف تهران دارای خصوصیت های مثبت و منفی مختلفی بوده و با عنایت به این که در کدام منطقه قرار داشته باشد؛ دارای قیمت های متفاوتی هم است.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، املاک در منطقه های مختلف تهران دارای خصوصیت های مثبت و منفی مختلفی می باشد و بسته به اینکه در کدام منطقه قرار داشته باشد دارای قیمت های متفاوتی است.
املاک تهرانپارس یکی از منطقه های محبوب و منحصر به فرد است و املاک ۱۲۱ تهرانپارس با مدیریت محمدرضا سبلانی واقع در فلکه سوم تهرانپارس خ ۱۲۱ طاهری، نبش علی دوستی از قدیمی ترین و بنام ترین آنهاست، چون که می توان گفت تهرانپارس یک محله ی خوب و یا بهتر است بگوییم ایده آل است که در مکانی مناسب هم قرار گرفته است. موقعیت اجتماعی و شرایط آب وهوایی، این منطقه را به مکان خوبی به منظور زندگی تبدیل نموده است. تا آنجا که نه برای خرید منزل در این منطقه تردیدی می ماند و نه برای فروش و حتی باید گفت امکان اجاره هم در این منطقه بالا می باشد. شما حتی بعنوان فروشنده در این منطقه به خوبی می توانید مشتری پیدا کنید، چون که افراد زیادی خواهان خرید آپارتمان در تهرانپارس هستند و همینطور بسیاری از تهرانیان علاقه به پیش خرید آپارتمان در تهرانپارس یا پیش فروش آپارتمان در تهرانپارس دارند.
پس به صورت کلی می توان اظهار داشت که این قسمت از نظر موقعیت جغرافیایی در منطقه ای ایده آل قرار دارد.
علاوه بر اینکه شما می توانید در تهرانپارس آپارتمانی را خرید و فروش کنید، امکان رهن و اجاره آپارتمان هم برای شما وجود دارد که در ادامه به شرح و توضیح آن خواهیم پرداخت:
یکی از اساسی ترین مشکل های رهن کامل خانه اینجاست که در خیلی از اوقات مالک آپارتمان تمایل ندارد که خانه را رهن کامل بدهد یعنی بیشتر ترجیح می دهد رهن و اجاره باشد و عموماً هم ر هن و اجاره آپارتمان تهرانپارس رایج تر است.

تنظیم قرارداد توافقی ملک
از دیگر خدمات مشاورین املاک ۱۲۱ و تیم SABAL.IR تنظیم قرارداد توافقی املاک و عرضه اتاق قرارداد برای قراردادهای شماست در زیر مختصر به آن اشاره می شود.

قرارداد توافقی برای چه زمان هایی است؟
قرارداد توافقی برای گرفتن پلاک، قرارداد توافقی برای گرفتن وام، قرارداد توافقی املاک، کدرهگیری توافقی، عقد قرارداد توافقی، محاسبه حق کمیسیون املاک ۹۹، محاسبه کمیسیون اجاره املاک، کمیسیون توافقی، قرارداد توافقی همراه با کد رهگیری، کد رهگیری املاک، دریافت کد رهگیری املاک، گرفتن کد رهگیری املاک، کد رهگیری املاک برای وام مسکن، کدرهگیری املاک برای تعویض پلاک، کد رهگیری املاک قولنامه ای همچون خدمات املاک ۱۲۱ تهرانپارس می باشد.
در ابتدا بهتر است مفهوم قرارداد را بررسی کنیم:
مطابق ماده ۱۸۳ قانون مدنی: تعهد دو یا چند نفر در مقابل دو یا چند نفر دیگر در خصوص انجام امری که مورد قبول هر دو طرف است. در واقع قرار داد خواسته هر دو طرف برای به وجود آوردن یک اثر حقوقی همراه با پذیرش تعهدها و مسئولیت های آن است. در قراردادهای توافقی قصد طرفین بسیار اهمیت دارد و چنانچه بندی در آن آورده شود و برخلاف آن بند عمل شود این قرارداد اعتبار خویش را از دست می دهد.
تنظیم قرارداد توافقی ملک: مطابق قانون مدنی هرشخص نسبت به مال و ملک خود دارای اختیار تام می باشد؛ بنابراین در ارتباط با ملک هم می توان قرارداد توافقی تنظیم نمود. برای مثال شما باغ خویش را به شخص دیگری توافقا اجاره می دهید و در ضمن قرارداد شرایط و آثاری را ذکر می کنید که در صورت عدم رعایت قرار داد باطل می شود، چونکه همانطور که گفتیم در اینجا قصد طرفین دارای اهمیت زیادی می باشد. حال بعد از بیان این دو مورد امکان دارد برای شما این سوال مطرح شود که آیا تنظیم قرارداد توافقی مسکن هم امکان پذیر است؟ در دو مورد قبلی ما در ارتباط با تمامی املاک شامل تجاری، مسکونی، اداری و … صحبت کردیم اما در اینجا می خواهیم در ارتباط با تنظیم قرارداد توافقی راجع به مسکن صحبت نماییم. برای مثال شما می توانید به صورت توافقی خانه خویش را به شخص الف بفروشید که به آن قرارداد بیع می گویند یا آنرا برای مدت زمان معینی اجاره دهید که به آن قرارداد اجاره می گویند.
لازم به ذکر است که در تمامی این موارد قصد و رضایت طرفین مطرح می باشد؛ چون که اساس و پایه تنظیم قرارداد توافقی قصد طرفین است و به عبارت بهتر اکراه و عدم رضایت نباید وجود داشته باشد چون که باعث بطلان قرارداد می شود. از دیگر موارد انواع تنظیم قرارداد توافقی که می توان به آن اشاره نمود و در دنیای امروزه هم بسیار رایج می باشد در مورد آپارتمان ها است.
به عنوان نکته نهایی در این قسمت باید اظهار داشت که رهن و اجاره املاک تهرانپارس از هر نظر نسبت به رهن کامل بهتر است چون که هم مشکلات اجاره را ندارد که ماهیانه مبلغ زیادی پرداخت کنید و هم مشکلات رهن کامل و علاوه بر آن شرع هم رهن و اجاره را تأیید کرده است.
برای دریافت مشاوره مجانی با شماره زیر تماس حاصل کنید:
۰۲۱۷۱۳۳۳۳۱۳
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~