تخم مرغ های فله ای كاملا بهداشتی هستند

تخم مرغ های فله ای كاملا بهداشتی هستند

تخم مرغ های فله ای كاملا بهداشتی هستند

به گزارش مدل کودک مدیرعامل اتحادیه مرغداران کشور اظهار داشت: تمام تخم مرغ هایی که به صورت فله ای به بازار عرضه می شوند، کاملاً بهداشتی هستند.

به گزارش مدل کودک به نقل از صداوسیما، هدایت الله اصغری اظهار نمود: در امتداد رعایت مسائل بهداشتی، تمامی مرغداران از سازمان دامپزشکی، پروانه بهداشتی و برای تولید نیز، از وزارت جهاد کشاورزی، پروانه بهره برداری دریافت می کنند و مجازند برمبنای دو پروانه خود، به شکل فله و یا بسته بندی محصول خودرا عرضه کنند.
اصغری اظهار داشت: اگر مرغدار را مجاب نماییم که محصول تولیدی خودرا جهت بسته بندی در اختیار واحد دیگری قرار دهد و حق عرضه تخم مرغ فله ای را از او بگیریم، واسطه جدیدی برای توزیع تخم مرغ تراشیده ایم که اقدام درستی نیست.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران کشور اضافه کرد: این روزها که مردم از نظر اقتصادی در وضعیت دشواری قرار دارند و تخم مرغ محصول جایگزین خیلی از مواد پروتئینی در سفره مردم شمرده می شود، باید از اقداماتی که سبب بالا رفتن قیمت این محصول می شوند جلوگیری کرد.
اصغری اظهار داشت: اینکه گفته می شود تخم مرغ ها به لحاظ کیفی با هم متفاوتند و باید کلاس بندی شوند، کاملاً غلط است.
وی افزود: تخم مرغ برمبنای سن مرغ ممکنست ریز یا درشت باشد که این تنها تفاوت تخم مرغ ها با یکدیگر است.
اصغری اضافه کرد: خوشبختانه امروز مرغداران ما به سطحی از علم و دانش رسیده اند که در مرغداری ها تخم مرغ های شکسته یا کثیف را در غالب محصول صنعتی به فروش می رسانند و بدین سان بااینکه تخم مرغ هایی که از درب مرغداری خارج می شوند ممکنست تفاوت وزنی داشته باشند،، اما از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی ندارند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~