ارسال كمك های شركت مدیران خودرو به مناطق سیل زده

ارسال كمك های شركت مدیران خودرو به مناطق سیل زده

ارسال كمك های شركت مدیران خودرو به مناطق سیل زده

به گزارش مدل کودک شرکت مدیران خودرو با ارسال کمک های خود به مناطق محروم این استان تلاش کرده تا در جهت وظایف اجتماعی خود بعنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور بتواند سهمی در کمک به آنها داشته باشد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، بعد از وقوع سیل در ماه های گذشته در استان خوزستان، بخصوص اهواز و برازجان و وضعیت نامناسب برخی روستاها که بر اثر سیل خسارت های بسیاری به آنها وارد آمده است، مردم این دیار، کماکان با مشکلات گوناگون درگیر هستند.
از این روی شرکت مدیران خودرو با ارسال کمک های خود به مناطق محروم این استان و روستاهای گوناگون تلاش کرده تا در جهت وظایف اجتماعی خود بعنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور بتواند سهمی در کمک و پشتیبانی از این مردم خونگرم و محجوب داشته باشد.

در این راستا شرکت مدیران خودرودر طول هفته گذشته، ۱۰۰۰ عدد بسته حمایتی شامل مواد غذایی، روغن، وسایل بهداشتی و نظافت، پتو و بخاری را به این استان ها ارسال نمود که توزیع آن با همکاری نمایندگی مدنیان در اهواز و نمایندگی اسماعیلی در برازجان صورت گرفت.
لازم به ذکر است شرکت مدیران خودرو پارسال هم با وقوع سیل در کلیه نقاط کشور، کمک های گوناگونی را به این مناطق ارسال داشته و همواره توجه ویژه ای را در کمک رسانی در هنگام بروز حوادث طبیعی داشته است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~