انتخاب اعضای هیات مدیره انجمن موسسات و آموزشگاه های هنری

انتخاب اعضای هیات مدیره انجمن موسسات و آموزشگاه های هنری

انتخاب اعضای هیات مدیره انجمن موسسات و آموزشگاه های هنری

مدل کودک: اعضای هیات مدیره انجمن موسسات و آموزشگاه های فرهنگی و هنری استان تهران با برگزاری یک مجمع عمومی انتخاب و معرفی گشتند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیات مدیره انجمن موسسات و آموزشگاه های فرهنگی و هنری استان تهران عصر روز یکشنبه ( ۱۲ بهمن ماه) با حضور تعدادی از اعضا و هیات موسس این انجمن در سالن رودکی انجام شد.
مهدی افضلی، علی متقیان، اصغر همت، ستاره اسکندری، امیر راد، احسان آقایی، پیام دهکردی، مهدی کرباسیان، اسماعیل آذر، کامبیز صبری و… همچون حاضران در مراسم بودند. همین طور سید مجتبی حسینی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مجمع حضور داشت.
در ابتدای این مجمع عمومی، مهدی افضلی ـ بنیان گذار انجمن و مدیرعامل بنیاد رودکی ـ با قرائت متنی به تبیین علل تشکیل و اهداف این انجمن پرداخت.
او رسالت اصلی تشکیل این انجمن را شناخت شاخصهای اقتصادی در کسب و کارهای هنری در قالب هایی همچون مشاوره و پژوهش عنوان نمود.
همین طور مهدی کرباسیان، از اعضای اتاق تجاری نیز در سخنانی اشاره کرد: اتاق تجاری مدتی است که بحث اقتصاد هنر را در دستور کار قرار داده است. امروزه عدد بزرگی در اقتصاد دنیا به چرخش مالی اقتصاد هنر برمی گردد. کشورهای پیشرفته دنیا متوجه شده اند که اگر هنر با اقتصاد تلفیق شود، رشد و توسعه می یابد.
او تصریح کرد که در کشور ما اما اقتصادِ هنر بیشتر به بخش های دولتی و حمایتی متصل است. به همین دلیل فکر می کنم اگر اقتصاد هنر در قالب انجمن ها و در حوزه خصوصی پیگیری شود، می تواند نقش موثری داشته باشد. اتاق تجاری این قول را می دهد که مدافع این بخش در حمایت و حل مشکلات باشد.
ملکی، نماینده اتاق تجاری در انجمن موسسات و آموزشگاه های فرهنگی و هنری نیز در سخنانی توضیحاتی درباره ظرفیت های این اتاق برای کمک به اقتصاد هنر ارائه کرد.
در ادامه این مجمع عمومی، تعدادی از بخش های قابل بررسی اساسنامه همچون حق عضویت و ثبت در روزنامه به رأی گذاشته شد و سپس اعضای هیات مدیره انجمن موسسات و آموزشگاه های فرهنگی هنری استان تهران با رأی حاضران در این مجموعه انتخاب و عرضه شدند.
بر این اساس مهدی افضلی، علی متقیان، حسین مسافرآستانه، سیدمحمد عمرانی و علیرضا مسگرخویی بعنوان اعضای اصلی هیات مدیره و اصغر همت و احسان آقایی بعنوان اعضای علی البدل معرفی گشتند. همین طور اشکان اقوامی پناه نیز بعنوان بازرس این انجمن برگزیده شد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~