انتخاب بهترین عروسك های ایرانی

انتخاب بهترین عروسك های ایرانی

انتخاب بهترین عروسك های ایرانی

داوری و انتخاب بهترین عروسک های ایرانی در بخش جداگانه ای از ششمین جشنواره ملی اسباب بازی صورت گرفت.
به گزارش مدل کودک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، دبیرخانه این رویداد ملی سال جاری با هدف معرفی و حمایت ویژه از طراحان و تولیدکنندگان عروسک های ایرانی، بخش جداگانه ای را به داوری عروسک ها اختصاص داد و الان این داوری به پایان رسیده است تا چهار اثر برتر در آیین گشایش جشنواره معرفی شود.
بر این اساس داوران بخش عروسک جشنواره شامل نیلوفر جلیلوند، فرزانه بابایی و آیدین مهدی زاده با بررسی ۲۱۷ اثر ثبت نام شده در سایت اینترنتی جشنواره، نخست ۵۳ عروسک را انتخاب و بعد از آن ۱۹ اثر را بعنوان نامزدهای دریافت جایزه و در نهایت ۴ اثر را بعنوان برگزیده معرفی کردند.

در این میان عروسک های ایرانی در ششمین جشنواره ملی اسباب بازی سال جاری در دو بخش بومی محلی و تجاری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و مقرر است برگزیدگان آن روز ۲۸ بهمن هم زمان با گشایش ششمین جشنواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی و از طراحان و سازندگان آنها قدردانی شود.
ششمین جشنواره ملی اسباب بازی با عنایت به شیوع کرونا به صورت مجازی در بستر سایت irantoysfestival.ir از روز ۲۸ بهمن تا ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ و به همت اداره کل سرگرمی های سازنده و بازی های کامپیوتری کانون پرورش فکری برگزار می گردد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~