خرید درایر جذبی، درایر تبریدی و كمپرسور پیستونی

خرید درایر جذبی، درایر تبریدی و كمپرسور پیستونی

خرید درایر جذبی، درایر تبریدی و كمپرسور پیستونی

به گزارش مدل کودک شرکت اسکروسازان، سازنده انواع درایرهای جذبی و تله آبگیر در سایزهای مختلف است.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، درایر جذبی یکی از مهم ترین واحدهای سیستم هوای فشرده، رطوبت گیر یا خشک کن هوا است. اگر شما قصد تولید هوای فشرده (کمپرسور باد) برای تجهیزات پنوماتیک و بادی را دارید می بایست از یک دستگاه درایر بهره ببرید تا با خشک کردن و رطوبت گیری هوای فشرده مانع از زنگ زدگی و پوسیدگی در ماشین آلات، تجهیزات پنوماتیک و بادی شوید. یکی از مهم ترین واحدهای سیستم هوای فشرده، رطوبت گیر یا خشک کن هواست. لازم به توضیح است که در بسیاری از صنایع مانند صنایع دارویی غذایی، شیمیایی نفت و گاز و … به هیچ عنوان نباید در هوای فشرده، رطوبت باشد.
خرید درایر جذبی
درایر جذبی چیست و چگونه عمل می کند؟ ( Desiccant Air Dryer )
اصول کار در درایر جذبی (دسیکانت) بدین صورت است که با استفاده از موادی که جذب کننده هست آب موجود در هوا را به خود می کشد. یعنی آب به سطح این مواد جذب کننده می چسبد نکته قابل توجه این است که پس از گذشت زمانی ممواد جذب کننده مجدد احیا می شوند که این فرایند به صورت خود به خود بوسیله درایر انجام می شود. درایر، هوای داغ و خشک را به مواد جذب کننده می برد تا در آنجا آب را از هوا تفکیک کند.

www.screwsazan.com
خرید درایر تبریدی
شرکت اسکروسازان عرضه دهنده درایرهای تبریدی با ظرفیت های متفاوت جهت انواع کمپرسورهای اسکرو پیستونی، لطفاً جهت اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.
دستگاه درایر تبریدی جداکننده رطوبت و ذرات آب از هوای ساخته شده توسط کمپرسور می باشد. دستگاه درایر تبریدی دارای سیستم عملکرد بسیار ساده ای می باشد. درایر تبریدی با از بین بردن رطوبت و کاهش دمای هوای حاصله از کمپرسور باعث ورود هوای مناسب می شود. رطوبت هوا و ذرات آب موجود در آن سبب خورده شدن قطعات فلزی و کاهش طول عمر آنها می شوند. به صورت کلی دستگاه درایر تبریدی در تمامی مکان هایی که از سیستم کمپرسور هوا برای تهویه هوا استفاده می نمایند کاربردی است، اما به علت حساسیت در بعضی مکان ها نیاز بیشتری برای نصب آنها احساس می شود.
نکات مهم پیش از خرید و نصب و راه اندازی درایر تبریدی کمپرسور
* ظرفیت درایر تبریدی کمپرسور باید متناسب با ظرفیت کمپرسور باشد
* انتخاب محیط مناسب و سرپوشیده و دور از تابش نور خورشید مستقیم و دارای هوای پاک و بدون گرد و غبار و خشک
* لوله کشی متناسب با هوای خروجی و ظرفیت کمپرسور
* قراردادن درایر تبریدی در دمای محیط متعادل
* پیشگیری از واژگون شدن و خم شدن زمان تخلیه بار
* سرویس دوره ای

www.screwsazan.com
خرید کمپرسور پیستونی
شرکت اسکروسازان بزرگترین مرکز تخصصی طراحی و ساخت انواع کمپرسور پیستونی در ظرفیت های مختلف می باشد.
کمپرسور پیستونی متداول ترین نوع از کمپرسورهای باد است که در صنایع نسبتاً کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کمپرسور محدوده نسبتاً وسیعی را شامل می شود و معمولاً از سایز ۲۵ تا ۱۲۰۰ لیتری در کارگاه های صنعتی تأمین هوای فشرده می کند.
فشار ساخته شده در کمپرسورهای پیستونی بین ۸ تا ۱۲ بار می باشد. بخش های اصلی کمپرسورهای پیستونی شامل الکترو موتور، واحد هواساز و مخزن ذخیره هوا می باشد. الکترو موتورهای مورد استفاده در کمپرسورهای شرکت اسکروسازان بنا به درخواست مشتری و توان مورد نیاز انتخاب می گردد و این الکتروموتورها معمولاً از نوع ایرانی (الکتروژن و موتوژن) هستند.
کمپسور پیستونی یا کمپرسور اسکرو
اگر در فکر خرید کمپرسور هستید و هنوز نمی دانید کمپرسور اسکرو برای کار شما مناسب تر است یا کمپرسور پیستونی؛ باید حجم هوای مورد نیاز دستگاههای کار گاه را در نظر بگیرید. در صورتیکه حجم هوا از هزار لیتر بر دقیقه کمتر بود و نیازی به روشن بودن دائمی کمپرسور وجود نداشت، اساسا مورد مناسب برای شما کمپرسور پیستونی می باشد و در صورتی هم که فشارهای بالای ۱۰ بار مورد نیاز کاریتان باشد قطعا کمپرسور پیستونی مناست ترین گزینه برای شما می باشد.
اگر در کاربردهای صنعتی میزان تولید هوا بیشتر از ۱۲۰۰ لیتر بر دقیقه باشد، اصولاً به جای کمپرسور پیستونی از کمپرسور اسکرو استفاده می شود که صدا و استهلاک کمتری دارد ولی این نکته را حتما باید در نظر گرفت که کمپرسور اسکرو توانایی تولید فشار تا حداکثر ۱۰ بار را دارند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~