مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مطرح كرد؛ لزوم حذف دست اندازها و گلوگاههای صنعت خودرو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مطرح كرد؛ لزوم حذف دست اندازها و گلوگاههای صنعت خودرو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مطرح كرد؛ لزوم حذف دست اندازها و گلوگاههای صنعت خودرو

به گزارش مدل کودک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی می توان معضلات و چالش هایی که دو شرکت خودروساز سایپا و ایران خودرو دارند را حل کرد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر به نقل از سایپا، سیدجواد سلیمانی در دیدار با رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با تصویب قوانین مناسب که بتواند راهگشای صنعت خودرو باشد می توان از چالش هایی که گریبان گیر حوزه صنعت خودرو است، رهایی یافت و به سمت توسعه صنعت خودرو حرکت کرد.
وی افزود: با عنایت به پیشینه تخصصی صنعتی که اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دارند، می توان در زمینه حل مشکلات به راهکارهای خوبی دست یافت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به صنعت خودرو و تولیدات داخلی اهمیت به سزایی می دهند، خاطرنشان کرد: با عنایت به چنین نگاه حمایتی امیدوار هستیم موانعی که بر سر راه تولید خودرو است برداشته شود تا شرکتهای خودروسازی با تمام توان خود بتوانند، تولید و تنوع محصولات خودرویی را دنبال کنند.
وی اظهار داشت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نقطه نظرات مهمی در حوزه خودرو دارند که مجموعه سایپا تمام تلاش خویش را برای تحقق آنها انجام خواهد داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن اشاره به اینکه لزوم دارد موانع، دست اندازها و گلوگاه های صنعت خودرو با کمک نمایندگان مجلس اصلاح گردد، اظهارداشت: مجموعه سایپا برای تولید محصولات جدید برنامه ریزی خیلی خوب و دقیقی دارد و بر این اساس تا سه سال آینده مردم شاهد تحول در صنعت خودرو خواهند بود.
سلیمانی اظهار داشت: برنامه های توسعه ای گروه خودروسازی سایپا برای اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تشریح شد تا با عنایت به نقطه نظرات تخصصی آنها، بتوان با سرعت بیشتری در راه پیشرفت قرار گرفت و به نیاز مشتریان و مردم پاسخ داد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~