قفل هوشمند، دروازه ای برای ورود به دنیای امن

قفل هوشمند، دروازه ای برای ورود به دنیای امن

قفل هوشمند، دروازه ای برای ورود به دنیای امن

به گزارش مدل کودک در این مطلب با قفل هوشمند و شرایط استفاده از آن آشنا می شوید.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، می توان حدس زد که افراد بسیاری وجود دارند که با قفل هوشمند یا قفل دیجیتال غریبه هستند و تاکنون اسم آنرا هم نشنیده اند. امروزه به علت افزایش جرم و جنایت، افراد زیادی احساس خطر نموده اند ولی نمی دانند چگونه باید با این خطر مقابله کنند. به علت اهمیت این موضوع، تصمیم گرفتیم به این مورد بپردازیم که قفل هوشمند چیست و چرا باید امنیت خانه هایمان را به آن بسپاریم.
قفل هوشمند چیست؟
اگر بخواهیم در یک جمله به توصیف قفل هوشمند بپردازیم می توان گفت قفل هوشمند مدرن ترین نوع قفل های مسکونی و اداری است که روش های بازگشایی همچون اثر انگشت، تشخیص چهره، رمز عبور و کارت، جایگزین کلیدهای دردسرساز شده است. این اتفاق سبب گشته است تا امنیت به طرز شگفت آوری افزایش پیدا کند و نقاط ضعف قفل های کلیدی به صورت کامل پوشش یابد.
قفل هوشمند دارای انواع مختلفی است که اصلیترین انواع آن قفل هوشمند اثر انگشتی، قفل هوشمند تشخیص چهره، قفل هوشمند کارتی، قفل هوشمند رمزی و قفل هوشمند چندکاره می باشد. به افرادی که می خواهند به صورت کامل تر قفل هوشمند را بررسی نمایند، پیشنهاد می شود به مقاله قفل هوشمند چیست سایت تنسر لاک رجوع نمایند و با خصوصیت های منحصر بفرد این قفل آشنا گردند.
۷ دلیل مهم جهت استفاده از قفل هوشمند
اگر بخواهیم به علل مهم استفاده از قفل هوشمند بپردازیم، می توانیم تا ساعت ها در مورد آن سخن بگوییم اما تصمیم بر آن شد که به ۷ دلیل مهم استفاده از قفل هوشمند بسنده نماییم. این ۷ مورد عبارتند از:
۱. قفل بدون کلید
همانطور که به آن پرداخته شد، قفل هوشمند قفل بدون کلید است. این مزیت بزرگ به شما کمک می نماید که دیگر هیچ گاه اسیر اتفاقاتی همچون معطلی طولانی مدت به علت گم کردن کلید یا فراموش کردن آن نشوید و یا صرف هزینه بسیار به جهت شکسته شدن کلید در قفل نشوید.
۲. امنیت بسیار بالا

سخن گفتن در مورد امنیت قفل های کلیدی می تواند تا یک شوخی بزرگ قلمداد شود. قفل های سنتی به حدی امنیت پایینی دارند که برخی افراد در زمان بسیار اندکی می توانند آنرا به کمک سنجاق باز نمایند اما وجود چنین مشکلاتی در قفل هوشمند به هیچ وجه وجود ندارد و افراد مجاز تنها به کمک اثر انگشت، رمز عبور، کارت و تشخیص چهره می توانند اجازه دسترسی داشته باشند.
۳. عملکرد آسان و سریع
یکی از خصوصیت های مهم قفل هوشمند، عملکرد آسان و سریع آن است. شما در هنگام استفاده از قفل هوشمند تنها با کشیدن اثر انگشت بر روی سنسور تعبیه شده در قفل، به سادگی و در کسری از ثانیه، می توانید قفل را باز نمایید و یا با وارد کردن رمز عبور خود، به راحتی می توانید وارد خانه شوید.
۴. ظاهر زیبا
یکی از نکاتی که در طراحی قفل سنتی مهجور مانده بود، ظاهر زیبا و جذاب بود. قفل های سنتی معمولاً با طراحی ساده و به دور از هرگونه خلاقیتی تولید می شوند و نمی توانند جلوه زیبایی به درب ببخشند اما در طرف مقابل تولیدکنندگان قفل هوشمند با آگاهی نسبت به این موضوع، قفل های خویش را با طراحی زیبا و منحصر بفرد ارائه کردند تا علاوه بر خصوصیت های بسیار، از این بابت هم به قفل های سنتی برتری داشته باشند.
۵. کاربرپسند
همواره استفاده از فناوری های نوین می تواند انسان ها را به هیجان آورد. قفل هوشمند از آن دسته تکنولوژی هایی است که کار کردن با آن بسیار آسان است و می تواند رضایت فردی را که با آن کار می کند، به همراه داشته باشد.
۶. کنترل از راه دور
شاید خصوصیت های ذکر شده از نظر برخی افراد، خصوصیت آنچنان مهمی به شمار نرود ولی کنترل از راه دور قفل هوشمند، خصوصیت نیست که بتوان به آسانی از کنار آن عبور کرد. شما با استفاده از تلفن همراه خود در هر مکانی که قرار دارید، می توانید رفت و آمد به خانه را کنترل نمایید و یا هنگامی که خانه نیستید، قادر خواهید بود که درب را برای میهمان خود باز نمایید تا ایشان پشت درب نماند.
۷. قابلیت های فراوان
قفل هوشمند از قابلیت های بسیاری برخوردار می باشد که آنرا به یک محصول کاملاً مفید و لازم تبدیل نموده است. روش های بازگشایی مختلف همچون اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت هوشمند و رمز عبور به شما کمک می نماید تا انتخاب های بسیاری برای بازگشایی درب داشته باشید. از قابلیت های دیگر قفل هوشمند می توان به کلید مهمان، قفل شدن اتوماتیک درب و کلید مکانیکی برای شرایط اضطراری اشاره نمود.
قفل هوشمند را از کجا بخریم؟

احتمالاً شما هم مانند خیلی از افراد، با بیشتر آشنا شدن با قفل هوشمند، تصمیم به خریدن آن گرفته اید. مسلماً وجود چنین تکنولوژی هایی می تواند کمی گران به نظر برسد. قفل های هوشمند خارجی موجود در بازارها به علت افزایش ناگهانی ارز، به قیمت های سرسام آوری رسیده اند و خرید آنها اصلاً صرفه اقتصادی ندارد. انتخاب هوشمندانه، خرید قفل های هوشمند ایرانی با همان کیفیت یا بهتر از آن است.
با توجه به تحقیقات صورت گرفته، بهترین تولید کننده قفل های هوشمند ایرانی را می توان گروه صنعتی تنسر لاک نامید. این گروه تولیدی با به کارگیری دانش متخصصان ایرانی و بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته، توانسته است بهترین قفل های هوشمند ایرانی را تولید نماید و تبدیل به نخستین صادرکننده قفل هوشمند در کشور شود.
برای آشنایی بیشتر با گروه صنعتی تنسر لاک، می توانید به وبسایت رسمی آن به نشانی https: //tanserlock.com/ رجوع نمایید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~