كارگاه نقش و مفهوم طرح بر روی تی شرت

كارگاه نقش و مفهوم طرح بر روی تی شرت

كارگاه نقش و مفهوم طرح بر روی تی شرت

مدل کودک: اولین نشست آموزشی هشتمین جشنواره نقش تن پوش به صورت آنلاین و با موضوع نقش و مفهوم طرح بر روی تی شرت انجام می شود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی هشتمین دوره جشنواره ملی نقش تن پوش، دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد تا همزمان با شروع مرحله رقابتی جشنواره، نشست هایی آموزشی را برای علاقه مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این جلسه ها باتوجه به ملاحظات مربوط به همه گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و بوسیله صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.
این جلسه ۲۳ اسفندماه با موضوع «نقش و مفهوم طرح بر روی تی شرت» و با حضور پروانه قاسمیان دستجردی، عضو هیات مدیره انجمن طراحان لباس و پارچه ایران و دبیر کمیته طراحان لباس صداوسیما، انجام می شود.
علاقه مندان می توانند ساعت ۲۰ روز شنبه (۲۳ اسفندماه) بوسیله لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن پوش به آدرس http: //instagram.com/department_mode این جلسه آموزشی را دنبال کنند.
هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت جهاددانشگاهی هنر و با همکاری برندهای پوشاک و حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه ها و دانشکده های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و اتحادیه ها و صنوف پوشک و به دبیری امین مختاری در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~