شمارش معكوس جشنواره خرید بیمه بدنه نوروز۱۴۰۰

شمارش معكوس جشنواره خرید بیمه بدنه نوروز۱۴۰۰

شمارش معكوس جشنواره خرید بیمه بدنه نوروز۱۴۰۰

به گزارش مدل کودک شما می توانید با رفتن به سایت بیمه دات کام، با وارد کردن اطلاعات درخواستی برای خودرو، بهترین بیمه بدنه را با عنایت به شرایط خود و عوامل یاد شده انتخاب و خریداری نمایید.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، به علت فروش بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث تاکنون فکر کرده اید؟ تمامی رانندگان به خوبی به این مساله واقف هستند که هر لحظه امکان تصادفات درون و برون شهری برای آنها هست. بیمه بدنه در کنار شخص ثالث می تواند به آنها کمک نماید. هر چند که بیمه بدنه خودرو ها جزو بیمه های الزامی به شمار نمی آید؛ اما میتوان با داشتن این نوع از بیمه ها هم خویش را در شرایط بحرانی بیمه کنید تا هزینه های کمتری را پرداخت کنید.
نداشتن اطلاعات کافی درباره شیوه دریافت خسارت بیمه بدنه، سبب می شود وقت زیادی برای دریافت خسارت بیمه بدنه خودرو خود صرف نماییم. حتی گاهی امکان دارد که خسارت خودروی ما زیر پوشش بیمه بدنه قرار نگیرد. پس بهتر است نگاهی به پوشش های بیمه بدنه، خدمات شرکتهای بیمه عرضه دهنده این رشته بیمه ای و…. داشته باشیم تا هنگام بروز تصادفات، تصمیم معقولی گرفته و به راحت ترین وجه خسارت خودروی خویش را دریافت نماییم.

بیمه بدنه چیست و چه کاربردی دارد؟
بیمه بدنه برخلاف بیمه شخص ثالث یکی از بیمه های غیر الزامی اتومبیل ها به شمار می آید. خیلی از صاحبان اتومبیل ها و وسایل نقلیه مختلف آنرا بعنوان مکمل در کنار بیمه شخص ثالث خریداری می کنند تا بعضی از هزینه هایی که در ارتباط با بیمه شخص ثالث نیستند؛ با در دست داشتن بیمه بدنه جبران گردد. در این نوع بیمه، مالک وسیله نقلیه اتومبیل خویش را در مقابل خطرات بیمه می کند تا درصورت بروز حادثه، خسارت وارده را برپایه شرایط بیمه نامه پرداخت نماید.
بهتر است هر یک از دارندگان وسایل نقلیه برای وسیله خود این بیمه را خریداری کنند. شما می توانید برای خرید این بیمه نامه به صورت اینترنتی و در کسری از ثانیه به سامانه های خرید آنلاین بیمه وارد شوید و مشمول پوشش های مختلف آن گردید.
پوشش های اصلی بیمه بدنه کدامند؟
حال که با بیمه بدنه آشنا شدید؛ امکان دارد این سوال پیش آید که بیمه بدنه چه نوع خسارت هایی را پوشش می دهد؟ به صورت کلی باید اذعان داشت که پوشش های این بیمه شامل دو نوع پوشش کلی زیر می باشد:
الف) پوشش های اصلی بیمه بدنه شامل واژگونی و سقوط خودرو، برخورد خودرو با اجسام ثابت یا متحرک، آتش سوزی، برخورد صاعقه، انفجار و سرقت کلی هستند.
ب): پوشش های فرعی بیمه بدنه خودرو که در صورت تمایل به پرداخت هزینه های بیشتر می توانید از این پوشش ها هم بهره مند شوید. از پوشش های فرعی بیمه بدنه خودرو میتوان به دزدی بعضی از لوازم خودرو، شکستن شیشه بنا به هر علتی و حوادث طبیعی مختلف همچون سیل و زلزله و سایر حوادث دیگر همچون پاشیدن هر گونه اسید و رنگ و مواد شیمیایی به وسایل نقلیه اشاره نمود.

خسارت های مختلف وارد شده به خودرو
تخفیف های بیمه بدنه
در صورتی که بیمه بدنه را برای خودروی خویش خریده باشید و بیشتر از یک سال قبل از خرید هیچ گونه استفاده ای از آن نکرده باشید؛ به ازای هر سالی به شما تخفیف داده می شود. به این صورت که اگر یک سال از بیمه بدنه خود استفاده نکرده باشید؛ ۲۵ درصد تخفیف می گیرید و بدین ترتیب اگر ۲، ۳ یا ۴ سال یا بیشتر از ۴ سال هیچ گونه خسارتی به خودروی شما وارد نشده باشد و شما از بیمه خود استفاده نکرده باشید؛ به ترتیب ۳۵، ۴۵ و ۶۰ درصد تخفیف شامل حال شما خواهد شد.
نحوه استفاده از تخفیفات اتومبیل صفر کیلومتر چگونه است؟
برای دریافت تخفیف ۳۰ درصدی بدنه برای خودرو های صفر کیلومتر تا سه ماه از تاریخ ثبت شده بالای سند فروش خودرو فرصت دارید که خودرو را بیمه بدنه کنید تا تخفیفات خودرو صفر را دریافت نمایید.
نرخ بیمه بدنه برپایه عوامل مختلفی تعیین می گردد. اگر قصد دارید تا به استعلام بیمه بدنه خودروی خود بپردازید، به مواردی همچون ارزش خودرو، نوع خودرو و… توجه کنید. این عوامل در استعلام بیمه خودرو اثرگذار هستند. بعنوان مثال، هر چه مدل خودروی شما بالاتر باشد، به همان اندازه نیز، بیمه بدنه خودرو گران تر خواهد بود.
خرید آنلاین بیمه بدنه در چند دقیقه
خرید بیمه بدنه خودرو یکی از متداول ترین اقدامات بیمه گزاران است. بیمه بدنه خودرو الزامی نیست. با این همه برای دارندگان خودرو ضروری به نظر می آید. شرکت بیمه گذار با پوشش های بیمه بدنه قادر به پرداخت خسارت صدمه های خودروهاست. خرید آنلاین آن یکی از از رایج ترین روش هاست. البته شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و اینترنتی در وبسایت های آنلاین خرید بیمه بدنه را برای وسیله نقلیه خود تهیه کنید.
در مدت گردآوری اطلاعات، ما سامانه های مختلف خرید آنلاین بیمه را بررسی کردیم و سایت بیمه دات کام را پیشنهاد می نماییم. بیمه دات کام یکی از معتبرترین این سامانه های اینترنتی بشمار می رود. این سامانه شرایط خرید آنلاین انواع بیمه خودرو نظیر بیمه بدنه را فراهم آورده است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
برای خرید بیمه بدنه دیگر نیازی به حضور شما نیست و با استفاده از این سامانه می توانید از وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و در هر زمان و مکانی نسبت به بیمه بدنه برای وسیله نقلیه خود اقدامات لازم را صورت بخشید. ضمن اینکه شما می توانید در این سامانه نسبت به استعلام بیمه بدنه خودرو، هزینه های ناشی از آن، انواع پوشش های عرضه دهنده آن، جدول محاسبه آنلاین بیمه بدنه خودرو و سایر مزیت های دیگر در بستر اینترنت بهره مند گردید.
چگونه بهترین بیمه بدنه را بخریم؟
عوامل مختلفی نظیر خصوصیت های خودرو، توانگری شرکت بیمه گر، پوشش های بیمه بدنه، میزان پرداخت خسارت، تخفیفات بیمه بدنه در تعیین بهترین بیمه اثرگذار هستند. شما می توانید با رفتن به سایت بیمه دات کام، با وارد کردن اطلاعات درخواستی برای خودرو، بهترین بیمه بدنه را با عنایت به شرایط خود و عوامل یاد شده انتخاب و خریداری نمایید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~