تضمین چی ضامن استمرار كسب و كار اینترنتی

تضمین چی ضامن استمرار كسب و كار اینترنتی

تضمین چی ضامن استمرار كسب و كار اینترنتی

مدل کودک: تضمین چی برای حراست از هویت فعالان اقتصادی اینترنتی واسطه ای بین خریدار و فروشنده است تا هیج فرصت طلبی نتواند اخلالی در روند فعالیت اقتصادی فعالان کسب و کار اینترنتی کند.
به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، اقتصاد مقاومتی راهبرد اصلی کشور در مقابل تهدیدها و تحریم های اقتصادی می باشد که با افزایش قدرت خرید و البته تقویت تولید و پول ملی قابل تحقق است. یکی از تلاش نتایج چالش های اقتصادی مقابله با خرید و فروش و رونق اقتصادی می باشد و به تعبیری، افزایش خرید و فروش و رونق اقتصادی منجر تقویت قدرت خرید مردم خواهد شد. در این میان، چند سالی است که خرید و فروش های اینترنتی در کشور رواج یافته و مردم خرید و فروش اینترنتی را در اولویت خود قرار داده اند. معامله های اینترنتی منجر به کاهش هزینه ها برای خریدار و فروشنده شده و زمان را به نفع خریدار و فروشنده کند کرده است. لذا، رونق فعالیتهای اقتصادی اینترنتی توسط مجموعه های اقتصادی اینترنتی و حتی شبکه های اجتماعی، «خرید زمان» را برای طرفین به ارمغان آورده است.
و اما، یکی از صدمه های جدی معامله های اینترنتی، سواستفاده بعضی از بستر است از جعل در کالا و محصول گرفته تا غش در معامله و خرید و فروش های غیرواقعی برای فریب. این مهم تا حدی توسط فرصت طلبان تشدید شده که اصل فعالیت اقتصادی اینترنتی را تحت الشعاع قرار داده و به بی اعتمادی در این حوزه دامن زده بود. پلیس فتا و نیروی انتظامی در این حوزه بارها هشدارهای لازم را داده اند اما حقیقت این است که بعضاً رقم پولی بعضی از این موارد مانع پیگیری های قضائی از جانب خریدار و حتی پلیس شده و انگیزه لازم را برای تعغیب قضائی کلاهبردارانی به علت مواردی چون ۱۰۰ هزار تومان سلب کرده است. به هر تقدیر، پیدا کردن راهی برای مقابله با فرصت طلبان و کلاهبرداران یک لزوم بود که بر همین اساس، اپلیکیشن «تضمین چی» با در نظر گرفتن تمام ابعاد و تبعات احتمالی توسط نخبگان طرحی و اجرایی شده است. «تضمین چی» برای حراست از هویت فعالان اقتصادی اینترنتی واسطه ای بین خریدار و فروشنده است تا هیج فرصت طلبی نتواند اخلالی در روند فعالیت اقتصادی فعالان کسب و کار اینترنتی کند. با ابن توصیف «تضمین چی» گامی مهم برای پایداری و استمرار کسب و کار اینترنتی و البته توسعه این فعالیت اقتصادی مدرن آنهم در شرایط خاص کرونایی است.
تضمین چی به مردم اطمینان می دهد تا خرید اینترنتی مورد نظر خویش را مطابق با حقیقت و با اصالت سنجی کیفیت صورت دهند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~