مدیر عملیات شركت امداد خودرو سایپا خبر داد: اجرای طرح رایگان خدمات خودرو در محل گروه سایپا تا ۲۰ اردیبهشت

مدیر عملیات شركت امداد خودرو سایپا خبر داد: اجرای طرح رایگان خدمات خودرو در محل گروه سایپا تا ۲۰ اردیبهشت

مدیر عملیات شركت امداد خودرو سایپا خبر داد: اجرای طرح رایگان خدمات خودرو در محل گروه سایپا تا ۲۰ اردیبهشت

به گزارش مدل کودک مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا اظهار داشت: به سبب تاکید بر ارائه خدمات غیرحضوری به مالکان محصولات سایپا، طرح خدمات خودرو در محل امداد خودرو سایپا تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر به نقل از امدادخودرو سایپا، عباس فخاریان با بیان این خبر گفت: شیوع ویروس کرونا از اواخر سال ۹۸، امداد خودرو سایپا را بر آن داشت تا با تمرکز بر ارائه خدمات غیرحضوری و خدمات خودرو در محل، دور جدیدی از کارهای امدادی را شروع کند.
وی با اشاره به شروع طرح اجرت و ایاب و ذهاب رایگان خدمات خودرو در محل گروه خودروسازی سایپا از ۲۰ اسفندماه سال ۹۹، اشاره کرد: افزایش شهرهای تحت پوشش خدمات خودرو در محل سبب شد تا خدمات غیرحضوری رشد ۴۰ تا ۵۰ درصدی را در سال ۱۳۹۹ تجربه کند.
فخاریان، خدمات تعمیراتی، سرویس ادواری، خدمات اولیه قبل از سفر، بازدیدهای فنی نصب آپشن و … را قسمتی از خدمات خودرو در محل امداد خودرو سایپا معرفی نمود و اظهار داشت: تعویض روغن، تعویض فیلتر و خدماتی نظیر تعویض تسمه تایم که در قالب خدمات امدادی خودرو نمی گنجد در طرح خدمات خودرو در محل به مالکان خودرو های سایپا ارائه می شود.
مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا هزینه ارائه خدمات در طرح خدمات خودرو در محل را برای متقاضیان رایگان اعلام نمود و اضافه کرد: در این طرح فقط هزینه قطعات مصرفی از مشتریان دریافت می شود و هزینه ای بعنوان اجرت تعویض قطعات و ایاب و ذهاب از مالکان خودرو دریافت نخواهد شد و تمام خدمات و قطعات نصب شده مطابق با قوانین شرکت سایپا یدک تحت پوشش و تضمین شده است.
فخاریان متذکر شد: تا قبل از این فقط شماره تماس ۸۴۴۴۴-۰۲۱ امکان دریافت تماس و ثبت درخواست خدمات خودرو در محل را داشت که در سال ۹۹ شماره تماس ۰۹۶۵۵۰ نیز اضافه گردید تا با ۱۵۰ خط ورودی، زمان انتظار برای تماس گیرندگان به حداقل برسد بطوریکه هم اکنون امکان پشت خط ماندن برای متقاضیان چیزی در حد صفر است.
وی آخرین برنامه زمانی ارائه این خدمت گروه خودروسازی سایپا را از ساعت ۸ بامداد تا ۱۰ شب اعلام و اشاره کرد: متقاضیان می توانند به صورت ۲۴ ساعته بوسیله سایت شرکت و تا ساعت ۱۰ شب بوسیله تماس تلفنی مبادرت به ثبت درخواست خدمات خودرو در محل کنند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~