این كتاب های معجزه آسا، زندگی شما را برای همیشه تغییر می دهد

این كتاب های معجزه آسا، زندگی شما را برای همیشه تغییر می دهد

این كتاب های معجزه آسا، زندگی شما را برای همیشه تغییر می دهد

به گزارش مدل کودک بعضی از کتاب های روانشناسی بگونه ای زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد که بسیار متفاوت از زندگی ما قبل آنها خواهد بود که در این مقاله به معرفی چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

به گزارش بازرگانی مهر، اغلب کتاب های روانشناسی زندگی روانی فرد را تحت تاثیر قرار می دهند. خودشناسی و تعیین اولویت های زندگی مان که در طول زمان تغییر خواهند کرد، امری چالش برانگیز است. چون زمانی که انسان به خودشناسی می رسد در موقعیت های مختلف رفتارهای عاقلانه تری از خود بروز می دهد و واکنش های عجولانه نخواهد داشت. بعضی از کتاب های روانشناسی بگونه ای زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد که بسیار متفاوت از زندگی ما قبل آنها خواهد بود که در این مقاله به معرفی چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد. سفارش می نماییم با تهیه این کتاب ها یا استفاده از نسخه صوتی آنها، به زندگی خود تکانی بدهید.
نیروی حال از اکهارت تول
اگر از روزمرگی های زندگی خود کلافه شده اید و یا از زندگی خود لذت نمی برید تنها چیزی که شما برای بهتر شدن حالتان به آن نیاز دارید، تغییر دیدگاهتان نسبت به زندگی است. در کتاب نیروی حال، به شما یاد داده می شود تا نگرشتان را نسبت به زندگی خود تغییر دهید. در واقع این کتاب بیان می کند که در زمان حال زندگی کن. بارها در زندگی برایتان اتفاق است که از لحظاتی خود لذت نبرید و استفاده نکنید، پس این کتاب مناسب شما خواهد بود.
کتاب صوتی نیروی حال با گویش زیبای مسیحا برزگر، راهنمایی است به منظور زندگی روزمره، با تمام سختی ها و نگرانی هایی که در آن وجود دارد. این کتاب اهمیت زندگی در زمان حال را به ما می آموزد و ما را از عادت فکر به گذشته و آینده رها می کند. مطمئن باشید که با خواندن یا گوش دادن به حتی یک فصل از این کتاب هم بینشی متفاوت را در خود مشاهده خواهید کرد.
کتاب چهار میثاق

دون میگوئل روئیز از آموزه های سرخ پوستان تولتک بهره گرفته و چهار میثاق اساسی را در دستیابی به خودشناسی و آرامش توضیح می دهد. این اثر تصورات انسان نسبت به دنیای درون و بیرون را تغییر داده و شیوه های معنوی برای خودباوری را به شما نشان داده است. طبق نوشته های این کتاب هر کاری که ما در این دنیا انجام می دهیم، در واقع بر مبنای قرار و عهدی است که با یکدیگر، خدا، زندگی و خودمان بسته ایم. آنچه دن میگوئل روئیز می خواهد بگوید این است که هر یک از ما در قلمرو زندگی شخصی می توانیم باورهای منفی خویش را به تدریج تغییر دهیم و سهمی در تبدیل این «رؤیای دوزخی» به «رؤیای بهشتی» ایفا نمائیم.
بهترین سال زندگی تو از دارن هاردی
این کتاب در مورد راه روش رسیدن به اهداف و موفقیت در زندگی است. چگونه میتوان به بهترین سالهای زندگی خود برسیم. در واقع بهترین روزها و یا سالهای زندگی با تحقق یافتن اهداف بزرگ و آرزوهایمان به دست می آید، اما اگر موفقیت این قدر ساده است چرا همه به آن ندست نمی یابند؟ چونکه هر کاری نیازمند روشی درست و مشخص است، همینطور برنامه ریزی قواعد و شرایط خاص خویش را دارد. بیشتر مردم در وسط راه دیگر به برنامه ریزی هایی که قبلاً شده عمل نمی کنند یا راه رسیدن به اهداف خویش را دیگر دنبال نمی کنند، پس اگر می خواهید این اتفاق برای شما نیفتد،
مطالعه این کتاب را از دست ندهید
برای رسیدن به چیزی که هیچ وقت به آن نرسیده اید باید تبدیل به شخصی شوید که پیش از این آنگونه نبوده اید. نمی توان تا ابد منتظر شرایط مناسب ماند تا برنامه خویش را شروع نماییم، باید جرأت داشته باشیم و از الان گام های درست و اصولی را برداریم تا به اهداف خود نزدیک و نزدیک تر شویم. این کتاب، یک راهنمای اصولی برای کسانی است که از نرسیدن خسته شده اند. بهترین سال زندگی شما، نه از آغاز سال و نه از شنبه مقرر است شروع شود، بهترین سال زندگی شما از امروز و همین هم اکنون شروع می گردد. کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو نوشته دارن هاردی کتاب تأثیرگذار و جذابی است که نکات بسیار مهمی برای رسیدن به موفقیت را به همراه دارد.
کتاب انسان در جستجوی معنا از ویکتور فرانکل
اگر دوست دارید ناامیدی را در زندگی خود شکست دهید و به معنای جدیدی از زندگی دست یابید این کتاب از سری کتاب های خودشناسی را حتما مورد مطالعه قرار دهید. ویکتور فرانکل زندگی را با وجود تمام رنج ها و سختی ها قابل احترام می داند و اعتقاد دارد برای درک مفهوم زندگی باید آنرا با تمام کم و کاستی هایش پذیرفت چونکه هر فرد بر روی این کره خاکی رسالتی بر عهده دارد که باید آنرا به انجام برساند.
گاو بنفش اثر ست گادین

تمرکز اصلی این کتاب بر متمایز بودن است. ست گادین می گوید انتخاب با شما است که متفاوت و در کانون توجهات باشید یا اینکه اصلاً به چشم هم نیایید. کتاب گاو بنفش، ایده ای جالب در مورد متمایز بودن است. در دنیایی که از هر محصول میتوان نمونه های فراوانی یافت و رقابت بسیار شدید است؛ دیده شدن و به چشم آمدن خیلی سخت به نظر می آید. ست گودین در کتاب گاو بنفش، متمایز بودن را بعنوان یکی از اصلی ترین بایدهای بازاریابی مطرح می کند.
فروش محصولاتی که مانند گاوی با رنگ بنفش جلب توجه نمایند به سرعت افزایش پیدا خواهد نمود. خیلی از محصولات از نظر کیفیت شبیه به هم هستند اما فروش یک برند خاص یا یک محصول خاص بسیار بالاتر از محصول دیگر است. در خیلی از موارد آن محصول تبدیل به یک گاو بنفش شده استِ به این معنا که به محصولی تبدیل گشته که جلب توجه می کند و همه در موردش صحبت خواهند کرد.
نظریه ی گاو بنفش به شما کمک می نماید که متفاوت عمل کنید. تفاوتی که منجر می شود شما در ذهن مشتری ماندگار شوید و او را تشویق کنید در بین انتخاب های زیاد و متعدد بازار، کالای شما را انتخاب نماید. در واقع شما باید خلاقیت داشته باشید و چیزی به مخاطبان خود اهدا کنید که بقیه حتی به ذهنشان هم خطور نکرده باشد. اگر تمام محصولات و خدمات بازار شبیه به یکدیگر باشند مشتری به سراغ عرضه کننده های پرسابقه و معروف اولیه می رود و به خودش حتی زحمت بررسی کالای شما را هم نخواهد داد. شیوه های قدیمی بازاریابی دیگر کاربردی نیست. تنها راه نجات محصولتان در این آشفته بازار این است که تبلیغات خلاقانه ای داشته باشید.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~