در گزارش مدل كودك اعلام شد؛ وزارت جهاد توقف ثبت سفارش نهاده های دامی را رد كرد

در گزارش مدل كودك اعلام شد؛ وزارت جهاد توقف ثبت سفارش نهاده های دامی را رد كرد

در گزارش مدل كودك اعلام شد؛ وزارت جهاد توقف ثبت سفارش نهاده های دامی را رد كرد

به گزارش مدل کودک یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی توقف ثبت سفارش نهاده های دامی را رد کرد و اظهار داشت: بانک مرکزی هم از هفته جاری تخصیص ارز را آغاز می کند.

عباس معروفان، سرپرست دفتر خدمات بازرگانی معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره توقف ثبت نهاده های دامی عنوان کرد: ثبت سفارش نهاده های دامی متوقف نشده بلکه در مقطعی وزارت صمت این کار را انجام می داد و الان ادامه این کار را وزارت جهاد کشاورزی انجام می دهد.
وی افزود: ثبت سفارش ها در همان سامانه ای که وزارت صمت انجام می دهد الان در وزارت جهاد کشاورزی دنبال می شود و ما کارهای بعدی آنرا انجام می دهیم ضمن اینکه تمام ثبت سفارش هایی که از وزارت صمت به وزارت جهاد منتقل شده، بررسی و امور در ارتباط با آن انجام شده است.
این مقام مسئول اضافه کرد: در این فاصله به علت تعطیلات ایام نوروز، بانک مرکزی برای ثبت سفارش ها تخصیص ارز انجام نداده که این مسئله مورد اعتراض همگان بود و در جلسه ای که روز گذشته در این حوزه با حضور نماینده بانک مرکزی داشتیم، وی عنوان نمود که از هفته جاری تخصیص ارز را شروع می نماییم و به علت تعطیلات و عدم ابلاغ بودجه ارزی این وقفه بوجود آمده بود چون که تخصیص ارز باید از جانب سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شود.
وی با اشاره به اینکه به اندازه نیاز کشور ثبت سفارش آماده داریم و نگرانی از این بابت وجود ندارد، اظهار داشت: اگر کسی موردی در این حوزه دارد می تواند به وزارت جهاد کشاورزی رجوع و پاسخ خویش را دریافت کند امکان دارد که شرکتی به علت وجود مشکلی که در کارش داشته، کنار گذاشته شده باشد، معنای آن این نیست که ثبت سفارش متوقف شده باشد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~