معاون توسعه مدیریت و منابع كانون اعلام كرد افزایش ۶۵ درصدی بودجه دولتی كانون

معاون توسعه مدیریت و منابع كانون اعلام كرد افزایش ۶۵ درصدی بودجه دولتی كانون

معاون توسعه مدیریت و منابع كانون اعلام كرد افزایش ۶۵ درصدی بودجه دولتی كانون

مدل کودک: معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از افزایش ۶۵ درصدی بودجه دولتی این مجموعه در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ آگاهی داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مهدی مشفق با بیان این خبر اظهار داشت: بودجه کانون پرورش فکری در سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۹۵ میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ با تلاش و پیگیری مسئولان کانون و مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ۳۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
او اضافه کرد: در نتیجه عملکرد موفق کانون در طول سه سال قبل و احیای جایگاه و ماموریت های این نهاد فرهنگی و با رایزنی ها و گفت و گو با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولان سازمان برنامه و بودجه درباب مسائل و مشکلات کانون، بودجه دولتی این مجموعه در سال جدید نسبت به سال ۱۳۹۶ نزدیک به دوونیم برابر یعنی از ۱۳۵ میلیارد به ۳۲۰ میلیارد تومان بالا رفته است.
معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در ادامه تصریح کرد: در سال قبل با وجود کاهش درآمدهای کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران به سبب شیوع ویروس کرونا اقدامات قابل توجهی در حوزه های مختلف کاری کانون انجام شده که از آن جمله می توان به ساخت فیلم «یدو»، انتشار بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان، برگزاری موفق دوره های آموزش آنلاین در کانون و افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون خدمات کشوری اشاره نمود.
مشفق اظهار داشت: بااینکه افزایش پایه حقوق همکاران موجب شد تا برخی مزایای کوتاه مدت مانند پاداش مجمع و… تحت تاثیر قرار گیرد اما اثر بلندمدت آن در حقوق بازنشستگی شان بسیار باارزش و ماندگار خواهد بود.
او درباره حقوق و مزایای همکاران قراردادی کانون نیز بیان کرد: در سال جدید سعی شده تا با بهره گیری از برخی زمینه های قانونی تغییرات خوبی در حقوق و مزایای این گروه از همکاران ایجاد نماییم که جزئیات آن بعد از صدور احکام سال جدید اطلاع رسانی خواهد شد.
مشفق ابراز امیدواری کرد باتوجه به افزایش بودجه دولتی کانون در سال جدید و کوشش های صورت گرفته برای ایجاد زمینه های درآمدی جدید بتوانند مزایای بیشتری را در اختیار همکاران کانون قرار دهند.
معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در آخر اظهار داشت: سعی شده است تا پاداشی که هر سال با عنوان پاداش مجمع پرداخت می شد نیز بعد از برگزاری مجمع سالانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به حساب کارکنان این مجموعه واریز شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~