نحوه جذب تیم های فناور در مركز نوآوری علوم تربیتی و روان شناسی

نحوه جذب تیم های فناور در مركز نوآوری علوم تربیتی و روان شناسی

نحوه جذب تیم های فناور در مركز نوآوری علوم تربیتی و روان شناسی

رئیس مرکز نوآوری دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی با اشاره به راه اندازی مرکز نوآوری در حوزه روان شناسی و علوم تربیتی اظهار داشت: در این مرکز علاوه بر آنکه از تیم های فناور حمایت های مالی و مشاوره ای صورت می گیرد، به افرادی که تمایل به فعالیت در حوزه کسب و کارهای فناورانه دارند، مشاوره برای تعریف ایده نوآورانه ارائه می شود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، فرنوش اعلامی هدف از تاسیس مرکز نوآوری در دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید بهشتی را ایجاد فرصتی برای رشد و پیشرفت در این عرصه دانست و اظهار داشت: امروزه مباحث خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی بخصوص در رشته های روانشناسی و علوم تربیتی ارتباط مستقیمی با پیشگیری، درمان و آموزش اقشار مختلف جامعه و سازمان ها دارد.
وی با تکیه بر اینکه این مرکز نوآوری متعلق به افرادی است که دنبال تغییر و تحول و ارزش آفرینی هستند، اظهار نمود: اعضای هیات علمی در این مرکز می توانند با راه اندازی شرکتهای خلاق و دانش بنیان ارزش آفرینی کنند و در این راستا ما در تیم سازی به اعضای این مرکز کمک خواهیم کرد.
اعلامی با تکیه بر اینکه اعضای هیات علمی دانشگاه می توانند پروژه های خودرا در مرکز تعریف و اجرائی کنند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره ای به دانشجویانی که ایده نوآورانه ندارند، از دیگر خدمات این مرکز به شمار می رود؛ ضمن آنکه به دانشجویانی که ایده ای دارند، کمک می نماییم تا ایده به تجاری سازی نزدیک شود.
رئیس مرکز نوآوری روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی پشتیبانی از طرح ها و پژوهش‎های نوآورانه، ارائه حمایت های مالی، تیم سازی و شبکه سازی، ارتباط با سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و شتابدهنده ها را از دیگر خدمات ارائه شده از طرف این مرکز به تیم های فناور نام برد و افزود: علاوه بر آن تیم های مستقر در این مرکز امکان دسترسی به آزمایشگاه های یادگیری های فناورانه، روانشناسی و دانش شناسی را خواهند داشت.
اعلامی با اشاره به اینکه ایده ها به دو صورت “طرح نوآ” و ” ایده هایی که خارج از طرح ارسال می شود”در این مرکز جذب می شوند، توضیح داد: ایده هایی که از راه “طرح نوآ” ارسال می شود بعد از پایش اولیه، وارد پروسه “نوآ” می شوند که در ابتدا کارگاه های آموزشی و جلسات منتورینگ خواهند داشت و مجدد طرح ها تکمیل و این دفعه طرح های برگزیده توسط پارک علم و فناوری انتخاب می شود و بعد از آن تیم های برگزیده در مرکز، مستقر و مورد حمایت های مالی و مشاوره ای قرار خواهند گرفت.
وی افزود: ایده هایی که خارج از “طرح نوآ” به ما می رسند، بعد از انتشار فراخوان سراسری از راه شبکه های اجتماعی و سایت های مرتبط، تیم های نوآور شناسایی می شوند و پس از جذب نوآوران و گذراندن دوره های مربوط مبادرت به جذب تیم ها می شود.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~