خرید انواع لوازم تحریر از فروشگاه اینترنتی دفتر دستك

خرید انواع لوازم تحریر از فروشگاه اینترنتی دفتر دستك

خرید انواع لوازم تحریر از فروشگاه اینترنتی دفتر دستك

موفقیت های بزرگ از ایده های کوچک زاده می شوند پس ایده هایت را یادداشت کن!

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، حتی در عصر دیجیتال ثبت افکار و ایده ها در دفتر یادداشت می تواند تأثیرات شگرفی در اجرائی شدن آن ایده داشته باشد؛ حتی کمک می نماید تا روشن تر و آزادتر فکر نماییم خصوصاً در مواقع اضطراب. بنا بر این دفتر منبع خوبی برای ثبت ایده ها و برنامه ریزی برای پیاده سازی آنها است.
دفتر یادداشت باکیفیت بالا، ماندگاری طولانی تری دارد؛ شما می توانید آسوده خاطر افکار و ایده ها و تمرینات کلاسی خودرا در آن ثبت نمایید. این مساله در کیفیت یادگیری و راندمان شما نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود. هنگامی که به دنبال خرید دفتر برای ثبت افکار و برنامه ریزی روزانه هستید به وزن و کیفیت کاغذ نیز توجه نمایید. دفتر یادداشت با کاغذهای ۷۰ گرم و بالاتر بادوام هستند و از نفوذ رنگ جوهر خودکار یا خودنویس به پشت کاغذ جلوگیری می کنند.
در فروشگاه دفتر دستک ما بهترین های دفتر و دفترچه یادداشت را گردآوری کرده ایم تا به شما در ساماندهی و ثبت ایده ها و برنامه هایتان کمک نماییم.
دفتر یادداشت با جلد گالینگور یک گزینه بادوام است که به سبب داشتن پوشش مقاوم از یادداشت های روزانه شما به خوبی محافظت می کند. دفتر مولسکین (Moleskine) و دفتر بنه نوت (Benenote) با دو نوع پوشش جلد گالینگور یا سخت و جلد نرم در دو اندازه A۵ و A۶ با رنگ بندی متنوع عرضه شده است که دارای یک عدد جیب داخلی در پشت جلد جهت نگهداری کاغذهای یادداشت کوچک است. همین طور دارای نوار نشانگر صفحه و نوار کش جهت حلقه شدن اطراف دفتر است تا همیشه دفتری منظم داشته باشید. مجموعه هایی با کاغذهای ابریشمی و کرم رنگ و خط دار که هر شخصی را برای نگارش بر سر شوق می آورد!
مجموعه دفاتر لاتن (Laton) با طراحی و بسته بندی خاص کاملاً متمایز تولید شده است. دفاتری با انواع کاغذ ابریشمی ساده، خط دار، شطرنجی و نقطه ای که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند.
همینطور برای یادداشت های روزانه ما به شما دفتر یادداشت شوالیه (Chevalier) را پیشنهاد می نماییم که با داشتن پوشش جلد مقوایی باکیفیت و منعطف همین طور کاغذ ۸۰ گرمی خط دار صاف و روشن دارای چند خاصیت مهمست که آنرا تبدیل به یک انتخاب شایسته می کند! ضخامت و بافت کاغذ به شکلی است که جوهر مرطوب مانند خودنویس و روان نویس بر روی آن پخش نشده و به پشت کاغذ نفوذ نمی نماید. پوشش جلد از قبل تا شده به شما این امکان را می دهد تا بدون ایجاد خطوط ناهموار کاغذ را به عقب رانده و تا کنید. همین طور کاغذ دارای پرفراژ است که موجب می شود جدا کردن کاغذ از دفتر به آسانی و منظم صورت گیرد.
خودنویس
شاید برای تعدادی از افراد خودنویس یادآور دست های آغشته به جوهر و لکه های جوهر بر روی کاغذ و لباس باشد. اما با انتخاب درست دیگر این دغدغه های وجود ندارد!
امروزه در پاسخ به عصر دیجیتال گرایش به سبک های کلاسیک بیشتر شده است. با تبدیل شدن ایمیل و متن به ابزار اصلی برقراری ارتباط، خودنویس به ابزاری جانبی تبدیل گشته است. در دنیای امروز نگارش با ابزاری مانند خودنویس یک انتخاب است نه اجبار! بنا بر این مردم آغاز به کشف هیجان نگارش با قلم و جوهر کرده اند. انتخاب های ما درباب لوازم روزمره و مصرفی به طور روشن نشان دهنده سبک زندگی ما است. همراه داشتن یک خودنویس در محل کار این احساس را در همکاران شما به وجود می آورد که در مورد کاری که انجام می دهید جدی هستید! به طور مثال بیشتر قراردادهای مهم تجاری و سیاسی با خودنویس امضاء می شوند.

خرید خودنویس در فروشگاه دفتر دستک با اصمینان و سهولت قابل انجام است. تعدادی از آنها با قیمت مناسب برای افرادی که بتازگی تمرین نوشتن با خودنویس را آغاز نموده اند پیشنهاد شده است مانند خودنویس دلار (Dollar)، استابیلو (Stabilo) و در بخش دیگر مجموعه بسیار متنوعی از خودنویس لوکس از برندهای جهانی مانند پارکر (Parker)، واترمن (Waterman)، مونته گراپا (Montegrappa)، کاوکو (Kaweco)، استدلر (Steadtler)، فابرکاستل (Faber-Castell) عرضه شده است که در طراحی و ساخت آنها از مواد بسیار باکیفیت و فلزات قیمتی استفاده شده است.
مداد رنگی
نقاشی کردن یک قسمت اساسی از رشد کودک است. با دیدن نقاشی کودک می توانیم دنیا را از دید آنها نگاه نماییم و طرز فکر آنها نسبت به مسائل مختلف را بهتر درک نماییم. همین طور نقاشی و رنگ آمیزی نوعی بازی فکری برای کودکان بشمار می رود و ایده های آنها را متحول می کند.

در فروشگاه دفتر دستک مجموعه متنوعی از مداد رنگی مرغوب و با کیفیت عرضه شده است. مداد رنگی تولید برندهای جهانی مانند فابرکاستل (Faber-Castell)، استدلر (Steadtler)، استابیلو (Stabilo)، پریمو (Primo) و بیک (Bic) و مداد رنگی تولید و ساخت ایران مانند پارس مداد (Pars-Medad)، آریا (Arya) و آرت لاین (Artline).
ماژیک طراحی
بزرگسالان و کودکان به طور یکسان از ماژیک استفاده می نمایند که اغلب برای رنگ آمیزی، خوشنویسی و نشانه گذاری بر روی مطالب است.
ماژیک طراحی و نقاشی به طور معمول در بسته هایی با رنگ های بسیار متنوع و زنده ارائه می شوند. ماژیک طراحی در دو نوع مختلف عرضه می شود: بر پایه آب و بر پایه الکل. شما می توانید بسته به نیاز خود و پروژه های طراحی که دارید ماژیک مورد نظر خودرا خریداری نمایید. ماژیک طراحی در قطرهای نوشتاری مختلف با انواع سر قلم گرد و قلم مویی طراحی و تولید می شوند.
ماژیک طراحی بر پایه آب
در این نوع ماژیک رنگدانه ها در آب و گلیسیرین معلق هستند. بعد از آن که روی کاغذ علامت گذاری کردید آب بخار می شود و رنگدانه رنگ بر روی کاغذ ثابت می شود. از آنجائیکه رنگ حاصل از آن محلول در آب است می توانید آب را با یک قلم مو آبرنگ اضافه کنید تا به جلوه های هنری منحصر به فردی برسید.
ماژیک طراحی بر پایه الکل
بسیاری از هنرمندان ماژیک طراحی بر پایه الکل را که در آن رنگدانه های رنگی در الکل معلق هستند ترجیح می دهند. با تبخیر سریع الکل رنگدانه رنگ به طور دائمی بر روی سطح باقی می ماند. این ماژیک های دائمی محلول در آب نیستند اما ممکنست محلول در الکل باشند!
رنگ دائمی ماژیک طراحی مبتنی بر الکل را می توان تقریباً بر روی هر سطحی اعمال کرد که همین مورد موجب می شود همه کاره تر از ماژیک طراحی پایه آب باشد. یک اشکال در ماژیک طراحی پایه الکل این است که جوهر در انوع کاغذ نفوذ می کند و در صفحات بعدی نشانی از خود باقی می گذارد. با این وجود جوهر بر پایه الکل بافت کاغذ را مانند جوهر بر پایه آب از بین نمی برد.
در فروشگاه دفتر دستک انواع مختلف ماژیک طراحی و نقاشی در بسته بندی های متنوع با رنگ های جذاب و درخشان از برندهای جهانی استابیلو (Stabilo)، پریمو (Primo)، استدلر (Steadtler)، بیک (Bic) و آرت لاین (Artline) عرضه شده است که شما می توانید با اطمینان از اصالت و کیفیت کالا تجربه خریدی مطمئن را داشته باشید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~